וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה גברה על מכבי אשדוד/באר טוביה 68:89

לאחר מחצית ראשונה צמודה, הירוקים החלו להפציץ מבחוץ וגמרו את המשחק הודות לאחוזים נהדרים מחוץ לקשת. עמית שמחון הצטיין עם 22 נקודות, פרס הוסיף 17. 18 של ג'ייק כהן לא הספיקו לאורחים

one

מכבי חיפה רשמה הערב (שני) ניצחון מרשים מאוד, 68:89 על מכבי אשדוד/באר טוביה. הירוקים שבמחזור הקודם ספגו הפסד כואב להפועל חולון, הצליחו להתאושש ולעלות למאזן 4:3. המשחק היה צמוד בפתיחה כאשר האורחת שלטה בצבע באופן מובהק, בעיקר בזכות ג'ייק כהן ובן אלטיט. המפנה הגיע בסיום הרבע השני, כשוויל גרייבס החל לחמם את הידית ועם שלוש שלשות רצופות הוריד את המארחת ליתרון 40:45. כנראה שגרייבס הצליח להדביק את שאר שחקני קבוצתו, וברבע השלישי מטווח השלשות המשיך, כשמנדס-ולדס, שמחון ופרס החלו לצלוף מבחוץ. הירוקים ניצחו את הרבע השלישי ביתרון שמונה, פתחו פער דו ספרתי ולא שמטו אותו עד הסיום. הרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול כששחקני אשדוד איבדו את הביטחון ולא הצליחו להתקרב. ניצחון חשוב לעופר רחימי ושחקניו שמשווים את המאזן לזה של אשדוד וממשיכים להתרחק מהתחתית.

קלעו למכבי חיפה: עמית שמחון 22 (10 ריבאונדים, 3 חסימות), אורלנדו מנדס-ולדס 17 (7 אסיסטים), אלכס פרס 17 (5 אסיסטים), וויל גרייבס 9, ווילי וורקמן 9, עוז בלייזר 9 (9 ריבאונדים), טוני מיצ'ל 6

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: ג'ייק כהן 18 (10 ריבאונדים), צ'ייס סיימון 14 (8 ריבאונדים), יפתח זיו 10, בן אלטיט 7, אד דניאל 6, קלסטיוס אזיוקו 3, דניאל יואינג 7, נועם לייש 3

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך. ג'ייק כהן רשם נקודות ראשונות מתחת לסל, אחרי אסיסט יפה של אד דניאל. שתי דקות מפתיחת המשחק, מנדס-ולדס קלע שלשה והעלה את המארחת ליתרון 4:9. חמש דקות לסיום הרבע, סיימון קלע שלשה מהפינה וצימק את התוצאה. אשדוד המשיכה לשלוט בריבאונד ובצבע, והצליחה להפוך את התוצאה. חיפה לא איבדה את הראש וחטיפה של גרייבס הובילה למתפרצת וסל של וורקמן, שסחט גם עבירה והשווה ל-19:19. הרבע הראשון הסתיים ב-23:23.

רבע 2:

נועם לייש שעלה לשחק, פתח את הרבע השני עם שלשה מרחוק והעלה את אשדוד ליתרון 25:28. ארבע דקות מפתיחת הרבע, עמית שמחון עם חדירה יפה רשם שתי נקודות, סחט עבירה והשלים מהלך של שלוש נקודות מהקו. שלוש דקות לסיום הרבע, גרייבס קבר שלשה מרחוק, אך מן העבר השני זיו חדר בצורה נהדרת וסחט עבירה. הרכז קלע מהקו וצימק ל-37:35. גרייבס המשיך לככב ועם עוד שלשה הגדיל את היתרון לחיפה. דקה לסיום, אלטיט רשם נקודות בצבע, אך גרייבס רשם שלשה נוספת. המחצית הסתיימה ביתרון 40:45 לחיפה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס. אדריאן הרבשטיין
מתרחקים מהתחתית. גרייבס/אדריאן הרבשטיין

רבע 3:

שמחון פתח את המחצית השנייה עם שלשה, ומנגד כהן המשיך עם הקלות בצבע ורשם עוד שתי נקודות. שלוש דקות מפתיחת הרבע, זיו שוב חדר יפה והמשיך לנגוס בהפרש, אך בהתקפת הנגד בלייזר רשם שלשה מהפינה. חמש דקות לסיום הרבע, שלשה של פרס העלתה את חיפה ליתרון 46:56. הריצה של הירוקים המשיכה ושלשה נוספת של מנדס-ולדס העלתה אותם ליתרון 12. דקה לסיום הרבע, שמחון הוסיף נקודות מחצי מרחק, אך שלשה של זיו חתמה את תוצאת הרבע השלישי, 55:68 לחיפה.

רבע 4:

היתרון המשיך לגדול ברבע הרביעי עם שלשה נוספת של מנדס-ולדס. דקה לאחר מכן, שמחון פגע עם שלשה משלו וזה כבר 55:74 לירוקים. שש דקות לסיום המשחק, ג'ייק כהן קלע שלשה, השלים ארבע נקודות במהלך לאחר שסחט עבירה והצליח לצמק קצת את התוצאה. שלוש דקות לסיום המשחק, יואינג עם חדירה מוצלחת צימק ל-79:67. שחקני אשדוד לא הצליחו להתקרב יותר מכך, ועד הסיום נקודות נוספות של שמחון המצטיין קבעו את תוצאת המשחק, 68:89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully