וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסיוט של מרשל פלאמלי לפני הבכורה ב-NBA, ג'סטין ביבר באימון ברצלונה

האח השלישי למשפחת פלאמלי שילם לנהג מונית כדי שייסע באדום, ולבסוף ירד ורץ כל הדרך לגארדן. וגם: הבריון שהציק בטעות למתאגרף, השחקן שהתבלבל בין המגן השמאלי לסדרן, מונס דאבור שולח מסר והנריק לארסון מסתבך עם חוליגנים

one

16:30: מייקל בוסטוויק מפיטרבורו האנגלית חשב שהוא מעביר כדור למגן השמאלי. הוא מסר לסדרן

16:19: הציק למתאגרף - וכמעט שילם על כך בחייו

באופן כללי, עדיף שלא להשתתף בקטטות. בטח שלא מול אנשים שאתם לא מכירים. קחו את הווידאו הבא כדוגמה. בווידאו, נראה צעיר רוסי, שככל הנראה שתה מעט, מטריד עוברי אורח שנראים תמימים לכאורה. הבעיה: אחד מהם הינו מתאגרף חובבן, שלא כל כך אהב את התנהגותו של האלמוני, שלא הפסיק להציק לו. התוצאה: נוקאאוט רצחני ואיבוד הכרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הבכורה ההזויה של מרשל פלאמלי

משחקו הראשון של מרשל פלאמלי ב-NBA היה מעניין מספיק בזכות העובדה ששחקן הניקס הפך לשלישי במשפחתו שמגיע לליגה הטובה בעולם אחרי אחיו מייסון מפורטלנד, ומיילס ממילווקי, אבל הדרך שבה הגיע האח הצעיר למשחק כבר הפכה אותו לבלתי נשכח.

זה התחיל אתמול (ראשון) בשעה 10:00 שעון ניו יורק, אז החליטו הניקס להקפיץ את פלאמלי בן ה-24, אותו החתימו בקיץ האחרון לאחר שלא נבחר בדראפט, מקבוצת ה-NBDL שלהם שנמצאת בווסטצ'סטר, לסגל הקבוצה למשחק הצהריים שלהם מול יוטה, שנפתח ב-12:00. פלאמלי, שיועד להחליף את ג'ואקים נואה החולה, סיפר שהוא בכלל ישן כשקיבל את הבשורה.

מאותו רגע החל המירוץ שלו נגד השעון. זה החל בנסיעה ברכבת לניו יורק, אלא שלרוע מזלו הוא פספס את הרכבת הישירה של 10:27, שהגיעה למנהטן ב-11:09, ותפס רק את הבאה שהגיעה ב-11:28. משם העניינים רק הסתבכו, כשפלאמלי הנרגש זינק למונית, אבל הנסיעה בת 10 הדקות התארכה בגלל עומסי התנועה בתפוח הגדול. הוא הגדיל לעשות ושילם לנהג 60 דולר כדי שיעבור באור אדום, וכשהבין שהפקק לא ישתחרר בקרוב הוא פשוט יצא מהמונית ורץ למדיסון סקוור גארדן ברגל.

בסופו של דבר פלאמלי הגיע בעיצומו של הרבע הראשון, ולמרות תלאות הדרך, ג'ף הורנסק שלח אותו לפרקט ברבע השלישי, בו רשם חמש דקות על הפרקט, בהן לא זרק לסל, וסיים עם ריבאונד אחד ועבירה אחת. לא רע בשביל היום הראשון שלך ב-NBA.

מרשל פלאמלי שחקן ניו יורק ניקס. AP
בסוף הוא ראה פרקט. מרשל פלאמלי/AP

אורח מפתיע באימון ברצלונה: ג'סטין ביבר קפץ לבקר

אוהדים ערומים בארה"ב

אוהדי קבוצת הפוטבול של מכללת ייל הורידו את הבגדים בניסיון נואש להטריף את הקהל. זה עזר: לראשונה אחרי עשור, ייל ניצחה את יריבתה המרה הרווארד

כשהסדרן ושאר החברים שלך לקבוצה מתלבשים בדיוק אותו דבר

מונס דאבור שולח מסר אחרי השער שכבש

מונס דאבור. אינסטגרם, ספק 500
מונס דאבור/ספק 500, אינסטגרם

לארסון מסתבך עם חוליגנים

הנריק לארסון ובנו ג'ורדן ריגשו לא מעט חובבי כדורגל כשהחלו לשתף פעולה בהלסינגבורג, אבלאתמול הם עמדו במרכז סצינה לא נעימה שחשפה צד פחות נעים של אהבת המשחק. קבוצתם השבדית של הלארסונים ספגה שני שערים דרמטיים בהפסד 2:1 להאלמסטאדס שהוריד אותה ליגה לראשונה אחרי 23 שנה, ואוהדי הקבוצה הפנו את זעמם לעבר ג'ורדן בן ה-19, ולאחר שאביו הגיע לעזרתו, גם לעברו.

ובדנמרק הרוחות כמעט ועלו לשוער מידטיילנד בספיגה הזויה במיוחד

כשעומר בוקסנבוים פגש את פטריק קלייברט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully