וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאטוב בספק למשחק בין זניט למכבי תל אביב, דזיובה: "רוצים 18 נקודות"

הקשר הרוסי התאושש מפציעה, אבל בקבוצה מתלבטים אם לסכן אותו אחרי שהמקום הראשון כבר הובטח. ג'ורג'ביץ' עשוי לפתוח, דזיובה: "יהיה נחמד מאוד לסיים את שלב הבתים עם שש משש"

ארטיום דזיובה שחקן זניט סנט פטרבורג. GettyImages
כבש צמד ביום ראשון. דזיובה/GettyImages

בזניט סנט פטרסבורג עדיין מתלבטים בנוגע להרכב שיעלה למשחק נגד מכבי תל אביב ביום חמישי (18:00, ספורט2 וספורט 5) בליגה האירופית. הרוסים כבר הבטיחו את המקום הראשון בבית למרות שנותרו עוד שני משחקים והמאמן מירצ'ה לוצ'סקו עשוי לבצע רוטציה רחבה.

אחת ההתלבטויות המרכזיות נוגעות לאולג שאטוב. הקשר המצוין סבל מפציעה ושיחק 18 דקות ב-1:3 על קיריליה סובייטוב ביום ראשון. לוצ'סקו נשאל האם הוא ישחק נגד מכבי תל אביב והשיב שההחלטה תתקבל רק ביום שני או שלישי.

לוקה ג'ורג'ביץ' המונטנגרי, שכבש את שער הניצחון הדרמטי ב-3:4 הזכור של זניט בישראל, נמצא בתמונת ההרכב וכך גם ארתור יוסופוב. השניים נכנסו כמחליפים אתמול וג'ורג'ביץ' אף ניהל ויכוח עירני עם אולג שאטוב וארטיום דזיובה על זהות בועט הפנדל שנפסק לזכות הקבוצה בדקה ה-89. בסופו של דבר דזיובה שסחט את העבירה, בעט וכבש.

"הבטחנו את המקום הראשון, אבל אנחנו צריכים לנצח את מכבי תל אביב בבית ולאסוף עוד ניקוד באופ"א", אמר דזיובה, "זה יהיה מאוד נחמד אם נסיים את הבית עם שישה ניצחונות משישה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully