וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: מי הנבחרות שיצטרפו לישראל ביורובאסקט 2017?

ראשי איגוד הכדורסל יצאו לטורקיה לקראת ההגרלה (17:00) שתשלח ארבע נבחרות נוספות לבית שייערך ביד אליהו מלבד ליטא. כל האפשרויות, בית המוות, הבית הקל והפורמט של האליפות בפנים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים

הגרלת יורובאסקט 2017 תיערך מחר (שלישי, 17:00) באיסטנבול ובסיומה נדע מי הן ארבע הקבוצות שתצטרפנה לישראל וליטא בבית שייערך ביד אליהו החל מה-31 לאוגוסט 2017. נציגי איגוד הכדורסל, ביניהם היו"ר עמירם הלוי, המנהל המקצועי פיני גרשון ומאמן הנבחרת ארז אדלשטיין, יהיו נוכחים בהגרלה, כשלאחריה צפויים לשבת לפגישה ראשונה עם הנבחרות שישחקו בתל אביב.

כזכור, ישראל נבחרה לארח את אחד מארבעת הבתים הראשונים של הטורניר, בצוותא עם טורקיה, רומניה ופינלנד, כשלאחר שלב הבתים, שבו ישחקו שש נבחרות בבית, תעפילנה ארבע הראשונות לשמינית הגמר באיסטנבול, שתארח את כל המשחקים החל משמינית הגמר. כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, ישראל בחרה את ליטא כמדינה מארחת משנית, מה שקובע כי הליטאים, שמדורגים בדרג הראשון בהגרלה, ישחקו עם ישראל, ולכן תימנע הנבחרת ממפגש עם נבחרות ספרד, ליטא וצרפת, שמדורגות גם כן בדרג הראשון. טורקיה בחרה ברוסיה כמארחת משנית, רומניה בהונגריה ופינלנד באיסלנד, וגם אותן לא יוכלו לפגוש השחקנים של אדלשטיין.

הבית בארץ הוא היחיד שכבר ידוע מתי ייפתח. המשחקים יחלו ביום חמישי ה-31 לאוגוסט 2017, כשלבקשת איגוד הכדורסל לא יתקיימו משחקים ביום שישי כדי שנבחרת ישראל לא תיאלץ לשחק בשעה מוקדמת או במהלך השבת. יום המשחקים השני יהיה בשבת וישראל תשחק רק במוצאי השבת. יום המשחקים השלישי יהיה ביום ראשון ולאחריו יום מנוחה נוסף ולסיום עוד שני ימי משחקים. נבחרת ישראל תשחק מדי ערב במשחק האחרון והמרכזי ולפי סיכום עם הליטאים, הם ישחקו במשחק השני.

עומרי כספי עם ארז אדלשטיין נבחרת ישראל. מגד גוזני
יהיה מעניין. כספי ואדלשטיין/מגד גוזני

האפשרויות שעומדות בפני ישראל

מהדרג השני: יוון, איטליה, צ'כיה ולטביה

מהדרג הרביעי: סלובניה וגיאורגיה

מהדרג החמישי: גרמניה, בלגיה, פולין ומונטנגרו

מהדרג השישי: בריטניה ואוקראינה

הבית הקשה ביותר: ישראל, ליטא, איטליה, סלובניה, גרמניה ואוקראינה

הבית הקל ביותר: ליטא, צ'כיה, גיאורגיה, בלגיה ובריטניה

מרקו בלינלי שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
יגיע להיכל? בלינלי/רויטרס

הדרגים המלאים של ההגרלה

דרג 1: ספרד, ליטא, צרפת, סרביה
דרג 2: יוון, איטליה, צ'כיה, לטביה
דרג 3: קרואטיה, ישראל, טורקיה, פינלנד
דרג 4: רוסיה, סלובניה, הונגריה, גיאורגיה
דרג 5: גרמניה, בלגיה, פולין, מונטנגרו
דרג 6: איסלנד, בריטניה, אוקראינה, רומניה

seperator

בניגוד לשנים עברו, האליפות הנוכחית לא תשפיע על העלייה לאליפות העולם שתיערך ב-2019 בסין, ובעוד מספר שבועות תיערך הגרלת מוקדמות אליפות העולם, שאליו תוגרל ישראל, ותשוחק במהלך העונה הסדירה של הכדורסל באירופה. ישראל תוגרל שם לבית בן ארבע נבחרות, ממנו תעפילנה שלוש לבית שני מכריע בן שש קבוצות, ממנו יעלו שלוש לאליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully