וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון היסטורי להפועל אשדוד - 23:28 על דודלאנג'

הקבוצה רשמה ניצחון במשחקה הראשון אי פעם באירופה, במשחק הראשון מבין שניים מול היריבה מלוקסמבורג. קושמרו הצטיין עם שבעה שערים, 22 עצירות למאירוביץ. מכבי ראשון לציון נכנעה 25:23 אצל טטאבניה

עומרי קושמרו שחקן הפועל אשדוד. תום לי סוויסה, מערכת וואלה! NEWS
כיכב עם שבעה שערים. קושמרו/מערכת וואלה! NEWS, תום לי סוויסה

הפועל אשדוד צלחה הערב (ראשון) את משחקה הראשון אי פעם באירופה, כשגברה 23:28 על דודלאנג' בלוקסמבורג במשחק הראשון מבין שניים בגביע אירופה.

אשדוד פתחה מצוין את המשחק, והוליכה בהפסקה 9:15. היא ניצחה הרבה בזכות יכולת מצוינת של עמרי קושמרו שסיים עם שבעה שערים. תצוגת שוערות גבוהה של אורן מאירוביץ עם 22 עצירות ו-49 אחוזים סך הכול גם כן עזרה למנצחת.

דודלאנג' צימקה בחצי השני את הפיגור, אבל אשדוד ידעה לחתום ניצחון עם הפרש משמעותי. תיאומיר דודר וברק עמר כבשו 6 שערים כ"א, בר מסורי 3, אדיר כהן 2, ישראל ביטרמן, מיכאל גרברניק, דדי פרץ ומילורד קריבוקאפיץ' 1 כ"א. המשחק השני יועבר גם הפעם בשידור חי בפייסבוק הרשמי של הפועל אשדוד.

מאוחר יותר, מכבי ראשון לציון נכנעה 25:23 מול טטאבניה במשחק הראשון בגביע האיגוד האירופי. ההונגרים הציגה משחק עם מעט טעויות וכבר במחצית הוליכה 11:16, הצהובים קיבלו יכולת טובה מצד איוון קראציץ' ורוברטו מרקוטיץ', שכבשו חמישה שערים כל אחד, אך היא תנסה להעפיל לשלב הבא בגומלין בבית מכבי ביום שישי. מלבד קראציץ ומרקוטיץ, עמית סטלמן ורועי ביטון כבשו 4 שערים כ"א, ולדי קופמן הוסיף 3. גל אברהם, רוק פרזניק ודור קלדרון הוסיפו שער כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully