וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד רביעי רצוף לוורדר ברמן, הופנהיים והמבורג נפרדו ב-2:2

שער בדקה ה-90 של בארקוק סידר לפרנקפורט 1:2 על ברמן האומללה. ואגנר (45) וזובר (49) הפכו להופנהיים אחרי יתרון של קוסטיץ' (28), אבל מולר (61) מנע מהמבורג הפסד תשיעי

לואיס הולטבי שחקן המבורג. GettyImages
לואיס הולטבי שחקן המבורג/GettyImages

אחרי ה-0:1 של בורוסיה דורטמונד על באיירן מינכן אתמול, המחזור ה-11 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון הופנהיים סיימה ב-2:2 ביתי עם המבורג האחרונה ופספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי. ורדר ברמן השוקעת נחלה הפסד ליגה רביעי רצוף, 2:1 בבית מול פרנקפורט.

סטיבן זובר שחקן הופנהיים חוגג. GettyImages
סטיבן זובר שחקן הופנהיים חוגג/GettyImages

הופנהיים - המבורג 2:2

אחרי התיקו המרשים בחוץ מול באיירן מינכן במחזור הקודם, הופנהיים קיבלה קבוצה בהזמנה כדי לקחת שלוש נקודות ולחזור למקום השלישי, אך איבדה שתי נקודות מול המבורג האומללה שנותרה עמוק במקום האחרון למרות הנקודה הזו. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-28 משער יפה של פיליפ קוסטיץ' שהטעה את השומר שלו ובעט לרשת, אבל סנדרו ואגנר השווה ממש לפני ההפסקה כשנותר חופשי לכדור קרן וסטפן זובר הפך (49) עם בעיטה שטוחה מתוך הרחבה. אולם, המילה האחרונה הייתה שייכת לניקולאי מולר שקיבל כדור מלואיס הולטבי וכבש מקרוב כדי להציל נקודה לקבוצתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קלאודיו פיסארו שחקן ורדר ברמן מול סאבולץ הוסטי פרנקפורט. GettyImages
עוד הפסד. פיסארו מול הוסטי/GettyImages

ורדר ברמן - פרנקפורט 2:1

מה יהיה עם ורדר ברמן? הקבוצה, שפעם הייתה שם דבר בגרמניה, נחלה הפסד רביעי ברציפות והיא עמוק בתחתית הבוערת. המשחק הזה דווקא נפתח טוב מבחינת המארחים, שעלו ליתרון שבע דקות לפני ההפסקה עם שער של פלוריאן גריליש השתלט על כדור ארוך של מויסאנדר והכניע את הראדקי. אולם, האורחים לא נבהלו ובדקה ה-52 אלכס מאייר השווה לפני שאיימן בארקוק בן ה-18 כבש את שער הניצחון לאורחים בדקה ה-90 במשחק הבכורה שלו בבונדסליגה. הניצחון של פרנקפורט יצר סטטוס קוו בצמרת ודבוקה של חמש קבוצות עם 21 נקודות, אותן מוליכה דורטמונד השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully