וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער ליגה שני העונה לדאבור בזלצבורג, בישול לקבהא

החלוץ שבר בצורת של יותר משלושה חודשים בליגה האוסטרית, לאחר שסיים מבצע אישי נאה ב-1:2 על ראפיד וינה. קשר מאריבור שיחק 77 דקות ב-0:3 של מאריבור על ראדומלייה, 65 דקות לסלליך

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג (משמאל) עם וואנג הי-צ'אן. רויטרס
שער ליגה שני העונה. דאבור חוגג/רויטרס

איזו דרך לשבור בצורת. החלוץ מונס דאבור, שלא כבש בליגה האוסטרית עבור קבוצתו רד בול זלצבורג מאז שער הבכורה שלו בשישה באוגוסט, מצא הערב (ראשון) את הרשת כבר בדקה השמינית במשחק הליגה מול ראפיד וינה. דאבור קיבל את הכדור באגף שמאל, זרק את המגן שלו בעזרת הטעיה נאה, חדר לרחבה ומתוכה בעט היטב לרשת. סטפן ליינר הספיק לכבוש את השני של זלצבורג בדקה ה-48, שהתאוששה מההפסד למאטרסבורג במחזור הקודם עם 1:2 שהעלה אותה למקום השלישי. דאבור אגב, הוחלף בדקה ה-95.

אופיר מזרחי פתח ושיחק 45 דקות בהפסד הדרמטי, 2:1 של קבוצתו לוגאנו ללוצרן. הקבוצה של החלוץ לא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים בליגה והיא במקום השמיני מתוך עשר קבוצות עם שלוש נקודות יותר מלוואדוז האחרונה.

מאריבור, עם סינטיאיהו סלליך ומרואן קבהא בהרכב הביסה 0:3 בחוץ את ראדומלייה וחזרה למקום הראשון. קבהא, שהוחלף בדקה ה-77, בישל את השער השני של אלכס פילר (37), שהוסיף צמד בדקה ה-88. מרקו שולר פתח פתח את הסכר בדקה ה-32. סלליך הוחלף בדקה -65.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully