וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס חזרה למקום הראשון בזכות ניצחון 0:1 בסנט אטיין

ולנטין איסריק (63) הפציץ לחיבורים מול האקסית והחזיר את ניס לפסגה, עם שלוש נקודות יתרון על פני מונאקו ופ.ס.ז'. מארסיי ניצחה לראשונה בליגה בעידן רודי גרסיה - 0:1 על קון

ולנטין איסריק שחקן ניס (משמאל) מול ז'ורדן ורטו שחקן סנט אטיין. AP
לא עשה הנחות לקבוצתו הקודמת. ולנטין איסריק, משמאל, מול ז'ורדן ורטו/AP

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם חזרתה של ניס לפסגה, בזכות 0:1 קשה בסנט אטיין. במשחק המוקדם נפרדו גנגאן ובורדו ב-1:1 דרמטי ולאחר מכן ניצחה מארסיי 0:1 את קון.

שחקני ניס חוגגים. רויטרס
חוגגים חזרה לפסגה. שחקני ניס/רויטרס

סנט אטיין - ניס 1:0

אחרי ההפסד הראשון שלה העונה לפני פגרת הנבחרות לקון, ניס הראתה אופי עם שלוש נקודות באחד המגרשים הקשים בליגה הצרפתית וחזרה לפסגה אחרי 48 שעות בהן מונאקו בילתה בה. מריו באלוטלי אמנם נעדר בגלל הרחקה, אך הקבוצה מהריביירה שוב הוכיחה שיש לה עוד מה להציע. הפעם היה זה ולנטין איסריק, שחקן סנט אטיין בעונה הקודמת, שחזר אחרי השאלה לניס והבקיע בדקה ה-63 את שערו הראשון העונה, דווקא לרשת האקסית. איסריק ניצל איבוד כדור בהגנה הירוקה, הטעה את לואיק פראן וירה בשמאל מ-15 מטרים לחיבורים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רולאנדו שחקן מארסיי (משמאל) חוגג שער, איתו בפטימבי גומיס. AP
מנע עוד 0:0. רולאנדו, משמאל, חוגג עם בפטימבי גומיס/AP

מארסיי - קון 0:1

ניצחון ליגה ראשון לרודי גרסיה כמאמן מארסיי. המארחת הפסידה לפני הפגרה במונפלייה והייתה קרובה ל-0:0 שלישי בארבעה מחזורים, אך בסופו של דבר היה זה הבלם הפורטוגלי רולאנדו שנגח לרשת של רמי ורקוטר בדקה ה-81 אחרי הרמה של בפטימבי גומיס והקפיץ את מארסיי למקום ה-11. קון, שהנחילה במחזור הקודם הפסד בכורה לניס, נותרה רק נקודה מעל המקום המוליך למבחנים בסיום העונה.

וויליאם ואנקר שחקן מארסיי לפני ג'ונתן דלאפלאס שחקן קון. AP
הלך קשה, אבל מארסיי ניצחה. וויליאם ואנקר לפני ג'ונתן דלאפלאס/AP

גנגאן - בורדו 1:1

לג'ימי בריאן יש קריירה ארוכה ומלאה בריגושים. הצרפתי, ששיחק במשך שנים בליון ועבר גם בהאנובר, כבש שערים רבים בליגה הצרפתית ובליגת האלופות והערב הוסיף לעצמו שער דרמטי ומרגש גם בקבוצתו הנוכחית והמעט צנועה יותר, גנגאן, לאחר שקבע שוויון דרמטי ב-1:1 הביתי מול בורדו. נתחיל בהתחלה. בדקה ה-22 הגביה הארגנטינאי הצעיר, ולנטין ואדה (20), כדור מצוין לרחבה ואיגור לבצ'וק הפולני שם את הראש היטב כדי לנגוח פנימה את הראשון של קבוצתו, שהחזיק עד לתוספת הזמן של המשחק, אז הגיע הרגע של בריאן. השחקן בן ה-31 הסתנן לרחבה והגיע ראשון להגבהה של לוקא דו, כדי לנגוח את שער השוויון הדרמטי בדקה ה-93. לגנגאן 22 נקודות כמו ליון הרביעית, בורדו טיפסה על חשבון טולוז למקום השביעי.

שחקן גנגאן ג'ימי בריאן נאבק בשחקן פריס סן ז'רמן מרקיניוס. AP
שער דרמטי. בריאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully