וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: יפתח זיו ומכבי אשדוד עולים לרוממה

20.11.2016 / 16:42

אחרי ההפסד המתסכל להפועל חולון תנסה מכבי חיפה של עופר רחימי לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את הקבוצה של מאיר טפירו (19:45, ספורט 5+) עם הרכז שגדל בירוקים

one

בווידאו: המפגש הקודם בין הקבוצות באפריל האחרון

משחקי המחזור השביעי בליגת העל יגיעו מחר (שני) לסיומם עם ההתמודדות ברוממה בין מכבי חיפה למכבי אשדוד (19:45, ספורט 5+, שופטים: צחי הבדלי, גיא שמואלי ודוד קולנגי). שתי הקבוצות נפגשו עד עתה 16 פעמים בליגה הסדירה בליגת העל כשהמאזן עומד על 5:11 לטובת מכבי חיפה. במשחקי הבית של הירוקים עומד המאזן על 2:7 לטובת חיפה, שניצחה את כל חמשת משחקיה נגד אשדוד ברוממה. בעונה שעברה כל קבוצה ניצחה בביתה, חיפה ניצחה בסיבוב הראשון והשלישי, ואשדוד בביתה בסיבוב השני.

יפתח זיו שחקן מכבי אשדוד עם מאיר טפירו. ברני ארדוב
מפגש מול האקסית. יפתח זיו עם מאיר טפירו/ברני ארדוב

מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר שאיבדה יתרון 15 הפרש במחצית במשחק החוץ בחולון בשבוע שעבר בדרך להפסד מתסכל 80:75. היה זה ההפסד הרביעי העונה של חיפה בשישה מחזורים, כשבכל ההפסדים היא מובילה ברבע הרביעי ושומטת את יתרונה. במועדון ידעו לספר על תסכול גדול בתקופה האחרונה, בעיקר מהמשחק נגד חולון, שניצחון בו היה שם את פתיחת העונה הגרועה מאחורי שחקניו של עופר רחימי. חיפה ממשיכה להופיע למשחקי הליגה בסגל חסר לאור פציעותיהם של ג'ון דיברתולומיאו וג'אריד פיימוס.

מול חיפה המתוסכלת תעמוד מכבי אשדוד שמגיעה בהרגשה נהדרת לרוממה. הקבוצה של מאיר טפירו הדהימה בשבוע שעבר את הפועל ירושלים בביתה, ומגיעה באמונה שניתן למשוך את היכולת הזאת גם למשחק מול חיפה חסרת הביטחון. מי שנמצא בכושר נהדר ויעמוד במרכז ההתמודדות הוא הרכז יפתח זיו, שבעונה שעברה היה שחקן סוף רוטציה במכבי חיפה, ועם מעברו לבני הרצליה, ומשם לאשדוד, הפך לשחקן מוביל. באשדוד ממשיך להיבחן הפורוורד לקווינטון רוס ששוחרר מהפועל אילת וכבר סיכם את תנאיו בקבוצה מעיר הנמל, אך ימשיך להבחן גם בשבוע הבא לפני שתתקבל החלטה בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully