וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי זכה בטורניר גמר הסבב וסיים בפסגת הדירוג העולמי ב-2016

הבריטי הלוהט רשם ניצחון 24 ברציפות, זכה לראשונה בקריירה בטורניר היוקרתי בלונדון ושמר על המקום הראשון בעולם בזכות 3:6, 4:6 על נובאק דג'וקוביץ', שאיבד את התואר אחרי ארבע זכיות

אנדי מארי עם התואר על המקום הראשון בעולם והתואר של טורניר גמר הסבב/רויטרס

אנדי מארי הוא הטניסאי הטוב בעולם בשנת 2016, והערב (ראשון) הוא שם על כך חותמת מרשימה עם ניצחון 3:6, 4:6 על נובאק דג'וקוביץ' בקרב הישיר על פסגת הדירוג העולמי בגמר טורניר גמר הסבב. הטניסאי הבריטי המצוין אמנם הגיע אחרי חצי גמר מתיש של כמעט ארבע שעות, אך נראה רענן וטוב יותר מיריבו ודהר לזכייה ראשונה בקריירה בטורניר היוקרתי שחותם את העונה. הקהל בלונדון חגג עם האלוף שלו, שזכה השנה בין היתר בווימבלדון ובמדליית זהב אולימפית, וכעת חתם את 2016 עם תואר חדש והכותרת: מספר 1 בעולם.

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
עדיין לא מעכל איזו שנה חלומית עברה עליו. אנדי מארי/רויטרס

דג'וקוביץ' דווקא לקח את שני משחקוני ההגשה הראשונים שלו בקלילות, אך אז הטעויות החלו להיערם ומארי היה נייד ואגרסיבי יותר. הבריטי שבר במשחקון השמיני וזה הספיק לו כדי להכריע את המערכה הראשונה. יריבו הסרבי הפגין עצבנות בהפסקה בין המערכות וזה הוקרן גם במגרש, עם חמש אפשרויות שבירה שהובילו לשבירה מהירה בפתיחת המערכה השנייה. בקהל כבר החלו לחגוג, בזמן שדג'וקוביץ' עוד עשה קולות של חזרה כששבר לראשונה וצימק ל-4:3. אלא שמארי - לא ביכולת משובחת למדי - שמר על קור רוח ומנע מנולה זכייה חמישית בטורניר שהיה בבעלותו בשנים האחרונות. עבור מארי היה זה טורניר חמישי רצוף בו הוא זוכה בסבב וכן שיפור שיאו האישי עם ניצחון 24 ברציפות. בטניס יש סדר עולמי חדש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נובאק דג'וקוביץ' (מימין) לצד אנדי מארי לאחר טורניר גמר הסבב. רויטרס
חילופי מקומות בפסגה. נובאק דג'וקוביץ' עם אנדי מארי בסיום/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה 1

מארי פתח עם שגיאה כפולה והתקשה בהגשות, אך בכל זאת שמר על שני משחקוני ההגשה הראשונים שלו. מנגד, דג'וקוביץ' עשה זאת בקלות, עם הגשות אדירות ועלייה יפה לרשת שסידרה לו שני משחקונים על האפס ו-2:2. הבריטי העלה הילוך והיה זה שהשיג נקודת שבירה ראשונה במשחקון השישי, אך יריבו ניצל פעמיים ושחרר הרבה אוויר כשהשווה ל-3:3. נולה רק דחה את הקץ, שכן במשחקון השמיני שוב השיג מארי שתי אפשרויות שבירה והפעם גם ניצל אחת כדי לעלות ל-3:5 ולהכריע את המערכה עם 3:6.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
טעויות רבות. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

מערכה 2

דג'וקוביץ', שביצע 11 שגיאות בלתי מחויבות במערכה הראשונה, המשיך לטעות בפתיחת המערכה השנייה ולמארי היו חמש אפשרויות שבירה כבר במשחקון הראשון. את החמישית הוא גם ניצל והקפיץ את הקהל הביתי בלונדון עם שבירה מהירה, עליה שמר בדרך ל-1:3. הסרבי נראה מיואש לחלוטין ונקלע ל-40:0 במשחקון החמישי, בו מארי שבר בניסיון שני ל-1:4. דג'וקוביץ' החליט לא לוותר ובאדיבות שגיאה כפולה של מארי קיבל אפשרות שבירה, לקח אותה וצימק ל-4:3. הבריטי נמנע משבירה נוספת וקיבל שתי נקודות משחק, אך דג'וקוביץ' ניצל פעמיים, כולל עם ווינר נהדר. בפעם השלישית, נולה כבר החטיא ונתן את האות לחגיגה של מארי ולונדון כולה. 3:6, 4:6 והמקום הראשון בעולם.

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
שמר על קור רוח. אנדי מארי/רויטרס
אנדי מארי טניסאי בריטי עם התואר על המקום הראשון בעולם. רויטרס
אנדי מארי עם הגביע המוענק למקום הראשון בעולם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully