וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בילבאו ניצחה 0:1 את ויאריאל, גרנאדה חילצה 1:1 בוולנסיה

שער של ראול גרסיה (67) סידר לבאסקים שלוש נקודות חשובות. עומר אצילי ישב 90 דקות על הספסל וראה את קבוצתו משיגה נקודה היסטורית במסטאייה, אך נותרת במקום האחרון וללא ניצחון. קארסלה הפתיע (45), נאני השווה (47). 1:3 לריאל סוסיאדד בחיחון

one

בווידאו: תקציר התיקו בין ולנסיה לגרנאדה

המחזור ה-12 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים. במשחק מוקדם אספניול גברה 0:1 על אלאבס, ולאחר מכן חילצה גרנאדה (עומר אצילי ישב על הספסל) 1:1 במסטאייה מול ולנסיה. ריאל סוסיאדד ממשיכה להרשים והיא במקום החמישי אחרי 1:3 בחיחון. אתלטיק בילבאו גברה 0:1 על ויאריאל והתקרבה לחבורת הצמרת.

תקציר: אתלטיק בילבאו - ויאריאל 0:1. one
ניצחון חשוב. שחקני בילבאו חוגגים/one

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 0:1

בילבאו הצליחה לעצור רצף של שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון עם 0:1 קטן ומתוק על הצוללת הצהובה, שפספסה הזדמנות לחזור למקום השלישי עם ניצחון. 67 דקות החזיקו מעמד האורחים עד שאריץ אדוריץ המצוין הסתובב על השומר שלו ובעט כדור מדויק לפינה שנהדף על ידי אסנסיו לעבר ראול גרסיה שמול השער החשוף כבש והעניק לבילבאו שלוש נקודות שקירבו אותה מאוד למאבקים על אחד המקומות שמובילים לליגה האירופית.

צפו בתקציר

נאני שחקן ולנסיה. GettyImages
מנע הפסד מביך. נאני/GettyImages

ולנסיה - גרנאדה 1:1

נקודה היסטורית לגרנאדה במסטאייה, אחרי שישה הפסדים קודמים. עומר אצילי ישב על הספסל וראה את חבריו משיגים יתרון מפתיע עם מתפרצת בה ארטיום קראבץ שלח את מהדי קארסלה שהבקיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. אלא שוולנסיה ידעה להגיב עם שער של נאני הפורטוגלי בדקה ה-47, אחרי עבודת הכנה יפה של דני פארחו, שעצר על החזה בצד ימין של הרחבה והכין לאלוף אירופה. רודריגו חשב שהוא השלים מהפך בחלוף כמה דקות, אבל השער שלו נפסל וגיירמו אוצ'ואה דאג לשמור על התוצאה. נקודה חמישית העונה לגרנאדה, שעדיין לא ניצחה ב-12 מחזורים ונותרה כמובן במקום האחרון. ולנסיה המאכזבת רק במקום ה-15.

צפו בתקציר

ספורטינג חיחון - ריאל סוסיאדד 3:1

ניצחון רביעי ברציפות לבאסקים הלוהטים, שהתקדמו למקום החמישי בטבלה והותירו את ספורטינג חיחון מתחת לקו האדום. הקפטן צ'אבי פרייטו כבש מקרוב בדקה ה-19, דויה צ'ופ הקרואטי השווה בבעיטה חדה מ-16 מטרים בדקה ה-28, אבל דויד סורוטוסה החזיר את היתרון לריאל סוסיאדד בדקה ה-51 ובחלוף חמש דקות הגיע הקינוח של הבלם איניגו מרטינס, שסובב כדור חופשי נפלא מ-30 מטרים לקורה ופנימה.

צפו בתקציר

תקציר: אלאבס - אספניול 1:0. one
תיקון מאוחר. ג'רארד מורנו/one

אלאבס - אספניול 1:0

המומנטום של המארחת, שהגיעה למשחק עם שני ניצחונות רצופים, נעצר, בעוד אספניול, שלא ניצחה חמישה משחקים רצופים, יוצאת לרצף חדש. אלאבס הייתה טובה יותר, שלטה וסיכנה יותר את השער, אבל לא הצליחה לתרגם את זה לשערים ובסופו של דבר גם לנקודות. בדקה ה-78 אספניול החמיצה הזדמנות לעלות ל-0:1: חוסה חורארדו סחט פנדל אחרי שגיאה של אלכסיס, אבל ג'רארד מורנו בעט כדור חלש שנהדף על ידי שוער אלאבס. למזלו הרב, מורנו קיבל צ'אנס לתקן וניצל אותו עם נגיחה לרשת אחרי כדור קרן.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully