וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "אף פעם לא היה משחק כזה בהיסטוריה של הטניס"

הסרבי מוכן לקרב הגדול מול אנדי מארי, בגמר טורניר גמר הסבב (20:00, ספורט 2). המנצח יסיים את השנה במקום ה-1 בדירוג. הבריטי, ששיחק 3 שעות יותר מנולה בטורניר, מנסה להתאושש

רויטרס

סבב היחידים של ה-ATP לשנת 2016 יגיע לסיומו הערב (ראשון, 20:00, ספורט 2) עם המשחק הכי גדול שאפשר לבקש כרגע בטניס העולמי: המדורג 1 בעולם, אנדי מארי הבריטי, יתמודד בלונדון, בגמר טורניר גמר הסבב, מול נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, שהחזיק בפסגה עד ממש לא מזמן ואיבד אותה למארי. אם לא די ביוקרה, הרי שהמנצח בגמר הערב יסיים את 2016 במקום הראשון בעולם.

זה יהיה המפגש ה-35 בין השניים, כאשר המאזן עד היום עומד על 10:24 לדג'וקוביץ', שניצח את המשחק האחרון בין השניים, גמר רולאן גארוס השנה. זו תהיה הפעם השישית ברציפות שהשניים הללו נפגשים במשחק גמר כלשהו, כאשר נולה, שזכה בטורניר גמר הסבב בארבע השנים האחרונות וחמש פעמים בסך הכול, ינסה להתמודד גם עם הקהל המקומי התומך, לשבור שוויון עם איבן לנדל ופיט סמפראס ולהשתוות לרוג'ר פדרר, היחיד שזכה בטורניר שש פעמים עד כה.

זו תהיה הפעם השביעית בה שני הראשונים בעולם נפגשים בגמר הטורניר, אולם הפעם הראשונה בה המפגש ביניהם עשוי לשנות את הדירוג עבורם. למנצח מחכה צ'ק על סך 1.13 מיליון דולר, כאשר מארי מקבל בסכנויות ההימורים יחס של 4 ל-7 ואילו דג'וקוביץ' מקבל יחס של 9 ל-4.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי (ימין) עם אנדי מארי. GettyImages
נולה לקח את הגמר האחרון, ברולאן גארוס/GettyImages

מארי נאלץ לעבוד קשה מאוד עד כה, בחצי הגמר של הטורניר ובכלל. בסך הכול, הוא בילה על המגרש בארבעת משחקיו 9:56 שעות, כולל 3:38 שעות בסיבוב הקודם נגד מילוש ראוניץ' ו-3:20 שעות בשלב הבתים נגד קיי נישיקורי. דג'וקוביץ' לעומת זאת, חיסל את נישיקורי אתמול בחצי הגמר תוך 66 דקות בלבד ועד כה, שיחק בטורניר רק 6:33 שעות, כך שהוא הרבה יותר רענן מיריבו בגמר.

לקראת המשחק, מארי אמר: "עשיתי מקלחת קרח, מתיחות ומסאז' ואני מנסה להתאושש. אשתדל לישון כמה שאפשר ואמשיך בהכנות הפיזיות. נלחמתי קשה בחצי הגמר. כשהייתי בפיגור, היה קל להרים ידיים, אבל לא רציתי וגם כשפספסתי כמה הזדמנויות לנצח, נשארתי קשוח".

דג'וקוביץ' הנרגש אמר: "אף פעם לא היה משחק כזה בהיסטוריה של הטניס. יש לי את הזכות להיות חלק מההיסטוריה. זה אחד המשחקים הגדולים בהם אשחק בחיי. בחצי הגמר, כל מה שתכננתי ברמה הטקטית הצליח לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully