וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור תפנה שוב: אורן חסון יסכים לשמש כיו"ר מנהלת הליגה?

20.11.2016 / 8:31

המנכ"ל, שאמור לעזוב את תפקידו ב-2017, יקבל הצעה חדשה להחליף את יורם באומן. בוועדה לא יתעקשו על כך שיכהן שלוש שנים בתפקיד היו"ר, זאת למרות ההחלטה שהתקבלה לאחרונה

אורן חסון מנכ"ל מנהלת הליגה. יוסי ציפקיס
מחליף תפקיד? חסון/יוסי ציפקיס

שינויים במנהלת הליגה בכדורגל? אורן חסון, מנכ"ל המנהלת בימים אלה, עשוי להחליף את היו"ר היוצא יורם באומן, שיסיים החודש את תפקידו.

ועדת האיתור של המנהלת צפויה להתכנס הערב (ראשון) פעם נוספת, כאשר אחת ממטרותיה היא להגיע עם חסון לסיכום על הפיכתו ליו"ר. התפקיד הוצע לחסון לפני כמה חודשים, כאשר היה ברור שבאומן עוזב, אולם הוא דחה בזמנו את הפנייה, בטענה כי קרוב לוודאי שגם הוא יסיים את כהונתו כמנכ"ל המנהלת ב-2017 ויעזוב את הגוף אותו ניהל מאז הקמתו.

אלא שכעת, מאמינים חברי ועדת האיתור, יש בסיס לכך שחסון יסכים לקחת את התפקיד. בוועדה יושבים יעקב שחר, אלונה ברקת, אבי לוזון, אשר אלון ואריאל שיימן, כך שיש ייצוג לשתי קבוצות גדולות, שתיים קטנות ואחת מהלאומית. תפקיד הוועדה הוא למצוא מועמד מוסכם שיחליף את באומן ולהביא אותו להצבעה בפורום ה-18, בו יושבים נציגי כל קבוצות ליגת העל. בשבועות האחרונים, עלו מספר שמות של מועמדים להחליף את באומן, אבל לגבי אף אחד מהם לא הייתה תמימות דעים.

המחלוקות באשר לזהות המחליף הובילה להחלטה לפנות שוב לחסון, מה שאמור להיעשות הערב. אחד מחברי הוועדה אמר בסוף השבוע כי היא תסכים להתגמש מול חסון ולא להתעקש כי יישא את תפקיד היו"ר בשלוש השנים הקרובות. אחת ההחלטות האחרונות שהתקבלה במנהלת קבעה כי היו"ר החדש יכהן לתקופה של שלוש שנים והמנכ"ל, שיחליף את חסון, יכהן ארבע שנים, כאשר למנהלת תהיה היכולת להדיח מי מהם ברוב של 75 אחוז. מאחר שחסון כאמור, שוקל לסיים את תפקידו ב-2017, הוא לא צפוי להתחייב על קדנציה של שלוש שנים כיו"ר.

בניגוד לבאומן, שפעל כיו"ר בהתנדבות, במנהלת הקצו שכר לתפקיד היו"ר כעת, כך שחסון לא אמור להיפגע אם יעשה את המעבר. אם חסון ייקח עליו את התפקיד, הוא יצטרך להכשיר מנכ"ל שיחליף אותו ואף לבחור דירקטור חיצוני, שכן סוכם במנהלת שמעתה והלאה, החלטות יומיומיות יתקבלו בפורום של יו"ר, מנכ"ל ודירקטור חיצוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully