וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "זו הייתה הופעה ברמה הכי גבוהה מבחינתנו"

מאמן דורטמונד חגג את ה-0:1 מול באיירן: "ידענו שנצא עם עין כחולה מקרב האגרוף הזה". אובמיאנג: "שימחנו את האוהדים". אנצ'לוטי: "מרוצה מההופעה", לאהם: "הליגה מרגשת וזה מה שכולם רצו"

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מרוצה מההופעה. אנצ'לוטי/רויטרס

בורוסיה דורטמונד ניצחה הערב (שבת) 0:1 את באיירן מינכן במסגרת המחזור ה-11 בבונדסליגה. שער של פייר אמריק אובמיאנג כבר בדקה ה-11 סידר לשוורצגלבן ניצחון יקר מאוד וראשון בליגה מול באיירן מאז אפריל 2014. הקבוצה של תומאס טוכל שיפרה את מאזנה ל-21 נקודות, שלוש פחות מבאיירן מינכן, שאיבדה את הפסגה לר.ב. לייפציג שמובילה את הליגה עם 27 נקודות.

* זה היה הניצחון הראשון של בורוסיה דורטמונד מול באיירן מינכן אחרי שבעה משחקים בכל המסגרות.

* תומאס טוכל השיג את הניצחון ה-50 שלו ב-74 משחקים כמאמן בורוסיה דורטמונד.

* באיירן בעטה לקורה (צ'אבי אלונסו) בפעם ה-11 העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בבונדסליגה.

* מריו גצה, שבישל את השער, היה מעורב לראשונה העונה בשער ליגה של דורטמונד.

* פייר אמריק אובמיאנג רשם את ההופעה ה-158 שלו במדי בורוסיה דורטמונד והוא כבש את השער ה-95 שלו.

* ר.ב. לייפציג, שעלתה אל המקום הראשון, קטעה רצף של 39 משחקים בהם הובילה באיירן מינכן את הטבלה.

עוד בנושא:
באיירן מינכן ספגה הפסד ראשון העונה, 1:0 בדורטמונד
שאלקה ניצחה 0:1 את וולפסבורג

סוקרטיס שחקן בורוסיה דורטמונד (שמאל) עם תומאס טוכל. רויטרס
טוכל מאושר/רויטרס

מאמן דורטמונד תומאס טוכל אמר בסיום: "היה משחק קשה מאוד, סבלנו בשלבים רבים, אבל ידענו שזה מה שיהיה. כשאתה נכנס לזירה עם באיירן, אתה לא יכול לצפות שלא לצאת עם עין כחולה. היינו חייבים לעצור אותם, זה היה המוטו שלנו. לא משנה כמה נסבול, לא משנה מה יקרה, אמרנו שלא נוותר בשום שלב, נמשיך להיות חיוביים ובעלי תעוזה ולהגן חזק. מעל לכל הצלחנו להגן על השער שלנו נהדר. אפשרנו לבאיירן להגיע לכמה חצאי מצבים, אבל אולי הם לא הגיעו לאף הזדמנות אמיתית. לכן זו הייתה הופעה ברמה הגבוהה ביותר מבחינתנו". טוכל התייחס להצלחה הגדולה של ר.ב. לייפציג ואמר: "הייתה לנו לסטר סיטי באנגליה בעונה שעברה. אני חושב שר.ב. לייפציג יכולה ללכת באותה הדרך העונה".

פייר אמריק אובמיאנג, שכבש את השער היחיד, אמר: "השער שלי היה התפוצצות של רגש מבחינת כולם כאן באצטדיון, לא רק בשבילי. פישצ'ו (פישצ'ק) ומריו (גצה) הכינו לי את המהלך נהדר. זה פשוט נהדר שניצחנו. שכיבות הסמיכה שעשיתי אחרי השער הוקדשו לחבר שישב ביציע והבטחתי לו לפני המשחק שאעשה את זה אם אכבוש. הייתי צריך לכבוש שער נוסף מההזדמנות שהייתה לי במחצית השנייה, אבל לא הצלחתי להגיע עם רגל ימין. לשמחתי ניצחנו. אני מאושר שניצחנו בשביל הקהל שלנו, שעודדו אותנו עד השנייה האחרונה".

מאמן באיירן מינכן קרלו אנצ'לוטי אמר: "אנחנו לא מרוצים שהפסדנו במשחק הקשה הזה, אבל אני מרוצה מההופעה נגד קבוצה כל כך חזקה. ברור שאני לא מרוצה מהתוצאה. דורטמונד התחילה את המשחק טוב, אז חזרנו ואחרי 20 דקות שיחקנו טוב נגד קבוצה חזקה מאוד". קפטן באיירן פיליפ לאהם אמר: "במחצית הראשונה היה חסר לנו הפס האחרון, אחרת היינו יכולים להגיע להרבה מצבים מצוינים. זה 0:1 לדורטמונד ואנחנו צריכים לחיות עם זה. הליגה עכשיו מרגשת מאוד וזה מה שכולם רוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully