וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב בארט ג'וניור מועמד לראשון לציון, שיבק: "קשה להביא שחקן"

19.11.2016 / 21:14

האלופה ממשיכה בחיפושיה אחר רכז זר, אקס אליצור אשקלון שאביו שיחק בעיר היין עשוי להגיע. המאמן: "רוצים מישהו שישדרג אותנו". אברהמי: "עדיין לא משחקים כמו שצריך כדי לגמור משחקים"

one

מכבי ראשון לציון חזרה הערב (שבת) לתלם עם 65:81 נאה בביתה על הפועל חולון, אך במקביל נמשכים החיפושים אחר רכז זר. מי שהוצע לקבוצה בתקופה האחרונה הוא אקס אליצור אשקלון סטיב בארט ג'וניור, ששיחק בעונה שעברה בלבנון ובליגה השנייה בסין. אביו של הרכז בן ה-32, שנחשב לסקורר מחונן, שיחק בעברו בראשון לציון, ובימים אלה נמצא השחקן בארצות הברית, ובמועדון שוקלים לצרפו. גם מועמדותו של קורי פישר עדיין על הפרק.

"בדרך כלל אני נורא אופטימי, אבל קשה להביא שחקן", אמר אריק שיבק בסיום. "מחפשים שחקנים שנמצאים בקבוצות ואולי רוצות לשחרר, אין לי שם ספציפי, אבל ברור שממשיכים לחפש. אנחנו לא רוצים להביא לפה מישהו כדי להביא, אלא מישהו כדי לשדרג אותנו".

סטיב בארט ג'וניור שחקן עירוני אשקלון. יותם רונן
על הכוונת. סטיב בארט ג'וניור באשקלון/יותם רונן

על המשחק עצמו ובפרט על ג'אבון מקריי, ששיחק 3 דקות בלבד, אמר שיבק: "צריך לתת המון קרדיט לשחקנים על מה שהם עשו, ולאבי בן שימול שהוא צריך לקבל פרס ראשון. מיום רביעי הוא לא התאמן, אתמול היתה ברית לבן שלו, הוא בא עם רגליים טריות. ג'אבון עלה פעם ראשונה מהספסל והוא עלה לא טוב. ואז נכנס זלמנסון ושיחק נפלא, פשוט לא ראיתי צורך להכניס את ג'אבון. לא היה שום סיבה להוציא את זלמנסון, הוא היה מצוין, גם הגנתית, גם התקפית, אין שום סיבה להוציא אותו. הוא תופס את מקומו כגבוה טוב בכדורסל הישראלי".

אבי בן שימול, שסיים עם 16 נקודות, הפך לשחקן החמישי ב-25 השנים האחרונות שמגיע ל-1,000 אסיסטים בקריירה (קדמו לו מאיר טפירו, יוגב אוחיון, מורן רוט ורביב לימונד).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי ראשון לציון מעניקים מגן הוקרה לשחקנם לשעבר, טוני יאנגר/לירון מולדובן

בצד המפסיד, סיכם דן שמיר: "זה ספורט ודברים כאלה קורים. יש ימים כאלה שלא משחקים טוב וטועים יותר. בסופו של דבר, ככל שהמשחק התקדם פחות ופחות נתנו לעצמנו, גם בגלל טעויות וגם בגלל שלא שיחקנו ביחד בשני הצדדים של המגרש, חיפויים ומסירות כשצריך. נצטרך לעשות עבודה יותר טובה. אנחנו לא ילדים ולא צריך להתרגש, זאת ליגה ארוכה וצפופה, ההבדל מהמקום השלישי ועד המקום ה-12 הוא ניצחון אחד. אנחנו מנסים להבריא את פול דילייני ולהכניס בזמן הזה את טרה קלי וזה קצת מוציא מריכוז ברגעים האלה".

טוני יאנגר, שקיבל מגן הוקרה מראשון לציון איתה זכה באליפות אשתקד, הוסיף: "ראשון עשתה עבודה טובה בהגנה, במיוחד בתקופה עם הגב לקיר, והם תפסו אותנו. היינו צריכים להשאר בפוקוס כשכל הבלאגן קרה.
הם היכו אותנו בבטן כמו שצריך".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. לירון מולדובן
"אנחנו מנסים להבריא את פול דילייני ולהכניס בזמן הזה את טרה קלי וזה קצת מוציא מריכוז ברגעים האלה". דן שמיר/לירון מולדובן

הפועל תל אביב ניצחה את גלבוע/גליל 85:87 בתום דרמה גדולה. "משחק עם הרבה ריצות וקצב מהיר והרבה טעויות", אמר שרון אברהמי. "גליל משחקת בקצב שאף קבוצה בליגה לא משחקת וכופה על היריבה משחק ריצה. במשך שלושה רבעים לא התמודדנו עם זה טוב ברבע האחרון הצלחנו לעצור אותם על 14 נקודות וזה מה שניצח לנו את המשחק. אנחנו עדיין לא משחקים נכון כדי לגמור את המשחקים מוקדם יותר אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה - לנצח משחקים צמודים זה מראה על הרבה אופי".

על שחרורו של דניאל איידן אמר המאמן המנצח: "אנחנו עם חמישה גבוהים ואין מקום לכולם. אני מאוד אוהב את דניאל ואני מאחל לו הרבה בהצלחה. לנו חסר עוד גארד ואני מקווה שהמהלך הזה יתן לנו את האפשרות לצרף עוד גארד".

אריאל בית הלחמי אמר בסיום: "היה משחק שלא רצינו שיילך לכיוון הזה, בחצי הראשון היה סקור גבוה יותר ממה שרצינו. הפסדנו את המשחק בריבאונד ההתקפה וגם בהחלטות לא נכונות לקראת הסוף שיכלו לגמור את המשחק, וחבל".

מייקל קוואלס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully