וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על המקום הראשון: נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי ייפגשו בגמר בלונדון

היכונו לקלאסיקה: מארי ניצח את ראוניץ' במותחן, דג'וקוביץ' פירק את נישיקורי תוך 66 דקות, ולראשונה בתולדות הסבב השניים ייפגשו לקרב ישיר על המקום הראשון בתום 2016 (20:00, ספורט2)

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
לא מוותר על הפסגה. דג'וקוביץ'/רויטרס

אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ' ייפגשו מחר (ראשון) לקרב על כל הקופה: שני הטניסאים הטובים בעולם הצליחו להעפיל היום לגמר של טורניר גמר הסבב בלונדון, בידיעה שהמנצח במפגש ביניהם מחר יסיים את העונה במקום הראשון בעולם. כמה שעות אחרי שהבריטי ניצח את מילוש ראוניץ' במותחן נהדר שהסתיים אחרי למעשלה משלוש שעות וחצי, דג'וקוביץ' מחץ את קיי נישוקי 1:6, 1:6 תוך קצת יותר משעה (66 דקות), וסידר לחובבי הטניס קלאסיקה (20:00, ספורט2). זו הפעם הראשונה בתולדות ה-ATP שיש קרב ישיר על המקום הראשון בעולם בסיום העונה.

דג'וקוביץ', שמחזיק בתואר היוקרתי בארבע השנים האחרונות (רחוק זכייה אחת מהשיאן רוג'ר פדרר, 6), איבד בחודש שעבר את המקום הראשון בעולם, אבל יוכל לזכות בו שוב מול הקהל הביתי של הבריטי בלונדון. הניצחון שלו על נישיקורי היה ה-22 שלו ב-23 המשחקים האחרונים שלו בטורניר, שבו הציג דומיננטיות מוחלטת בשנים האחרונות.

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
ווינר. מארי/רויטרס

איזה משחק ענק קיבלנו הערב (שבת) בחצי גמר טורניר גמר הסבב. אנדי מארי, המדורג מספר אחת בעולם, נזקק לשלוש שעות ו-38 דקות על מנת לנצח 7:5, 6:7 (5), 6:7 (9) את מילוש ראוניץ', המדורג רביעי בעולם ובטורניר. למארי זו הפעם הראשונה שהוא מגיע לגמר טורניר הסבב בהופעה השמינית שלו בטורניר היוקרתי הזה, וזה הכי הרבה מאז שהתחילו לשחק בטורניר הזה ב-1970.

המשחק בין מארי לראוניץ' היה צמוד במיוחד, כשרק שתי נקודות מפרידות בין השניים במאזן הנקודות הכללי (136:138 למארי), השתיים שגם עשו את ההבדל. המשחק הזה הוא גם הארוך ביותר מאז שטורניר גמר הסבב עבר לפורמט של הטוב משלוש מערכות. המשחק היה מדהים במיוחד לאור הסיום שלו, שם במערכה השלישית קיבלנו ארבע שבירות ברציפות במצב של 4:4 כששני השחקנים לא מצליחים לסגור את המשחק לטובתם וקורסים תחת הלחץ (מארי הגיש פעמיים למשחק ולא הצליח בעוד ראוניץ' היה יכול לעלות ליתרון ואיבד את האפשרות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
ניצחון 22 ברציפות/רויטרס

בסופו של דבר הבריטי ניצח 9:11 בשובר השוויון, וחגג מול הקהל הביתי הנלהב ניצחון 22 ברציפות (השוואת שיא קריירה) וגמר חמישי ברציפות. מארי סיים עם 27 ווינרים ו-36 שגיאות לא מחויבות, מול 44 ווינרים לראוניץ' ו-54 שגיאות לא מחויבות.

"שיחקתי כמה נקודות מדהימות והצלחתי להשיג את השבירה בסופו של דבר", אמר אנדי מארי ל-BBC לאחר המשחק, "הייתה פה אווירה מדהימה. ככל שהמשחק הלך והתקדם, כך הקהל הפך להיות קולני יותר. בשביל זה אנחנו משחקים. בשביל משחקים כאלה באולמות כאלה. זה אחד המשחקים הקשים ביותר ששיחקתי באולם אי פעם. לא ציפיתי למשחק כל כך ארוך נגד מישהו עם סרב אדיר כמו מילוש. אני עייף, שיחקתי כל כך הרבה טניס בחודשים האחרונים. אתן הכול, את המיטב ממה שיש לי".

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
יתנחם בפייט אדיר. ראוניץ'/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully