וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הרצליה מארחת את קרית גת, אילת את נהריה

19.11.2016 / 15:22

בצל המשחק הגדול בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים ייערכו שני משחקים נוספים: הקבוצה מהשרון תנסה להמשיך במומנטום נגד קרית גת (18:55, ספ' 5), הדרומית בליגה תארח את שחקניו של אלפסי

יוסי ציפקיס

בווידאו: תקציר ניצחונה של בני הרצליה על מכבי תל אביב

משחקי המחזור השביעי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים, כשמלבד המשחק הגדול בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, ייערכו שני משחקים חשובים נוספים. בני הרצליה, אחרי הניצחון על מכבי תל אביב ועליית השלב באירופה, תנסה להמשיך במומנטום כשתארח את מכבי קרית גת, במדיה צפוי דניאל איידן לערוך הופעת בכורה. בקרב בין שתי קבוצות מאכזבות, תארח הפועל אילת, ככל הנראה בהופעת הבכורה של טוני מיטשל בארץ, את עירוני נהריה המתאוששת.

שחקן הפועל תל אביב דניאל איידן. מגד גוזני
החליף מדים. דניאל איידן/מגד גוזני

בני הרצליה - מכבי קרית גת (18:55, פריצות בספורט 5)

למרות ההפסד ביום רביעי האחרון בסלובקיה לפריביזדה, בני הרצליה סיימה שבוע יוצא מן הכלל עבור המועדון. זה החל עם ניצחון ביתי גדול על מכבי תל אביב אחרי 14 הפסדים רצופים לצהובים, והמשיך עם עלייה לשלב השני של היורופקאפ, למרות ההפסד בסלובקיה. בהרצליה סיפרו אחרי ההפסד באירופה כי העניקו דקות מנוחה למספר שחקנים במהלך המשחק לאחר שנודע להם כי רק הפסד בהפרש גדול לא יבטיח להם את העלייה לשלב הבא. במועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק הביתי נגד קרית גת שיכול לסמן עבור הקבוצה את הכיוון לצמרת הליגה, מקום שאליו הרצליה שואפת לחזור.

בפעם השנייה ברציפות הצליחה מכבי קרית גת לשמור על הבית שלה, ובעיר הדרומית מאמינים כי הניצחון על הפועל תל אביב, שהושג בזכות הגנה מצוינת ברבע האחרון ביום שני שעבר, הוא סימן לבאות. ג'סטין קרטר, שהגיע למועדון עם עבר ביורוליג ואחרי ששוחרר מחימקי מוסקבה הגדולה, עדיין לא מגלה את היכולת הטובה שמצופה ממנו עם 9.5 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ב-31.5 דקות למשחק, ובצוות המקצועי סיפרו השבוע כי זה רק עניין של זמן עד שייכנס לקצב. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה של נתי כהן הוא דניאל איידן שהצטרף בסוף השבוע מהפועל תל אביב. לראשונה העונה יירשם מרקו קילינגסוורת' בסגל הקבוצה, לאחר ששב מהפציעה בשריר הירך שהפריעה לו, ויתפוס את מקומו של קרטיס קלי.

שחקן בני הרצליה כארם משעור. קובי אליהו
ימשיך להרשים? כארם משעור/קובי אליהו

הפועל אילת - עירוני נהריה (19:35, פריצות בספורט 5)

משחק החוץ הרביעי העונה בשישה מחזורים של הפועל אילת נגמר כמו שלושת המשחקים הקודמים של הקבוצה של עודד קטש, בהפסד עם יכולת לא טובה. באילת החליטו לבצע שינויים בסגל פעם נוספת העונה כשצירפו את הגארד-פורוורד טוני מיטשל, שחקן מוכשר מאוד אך עם עבר משמעתי עשיר ובעייתי, שאמור לתת לקבוצה מה שחסר לה עד כה - נקודות. במועדון ידעו לספר במהלך השבוע כי השינוי של מיטשל לא יהיה האחרון בסגל בתקופה הקרובה כשגם הרכז פייריה הנרי, שהובא עם הרבה מאוד ציפיות אחרי עונת רוקי טובה באולם הגרמנית, נמצא בדרכו החוצה. עם הבעיות והשינויים ינסו בקבוצה לשמור על מאזן ביתי נקי מהפסדים כשיארחו את נהריה.

אחרי פתיחת עונה מזעזעת, נראים סימנים אופטימיים מאוד בעירוני נהריה בשבוע החולף. הקבוצה של אריק אלפסי הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים, על מכבי ראשון לציון בליגה, ולאחר מכן על הליוס דומז'לה הסלובנית בליגת האלופות של פיב"א, ובמועדון מאמינים כי הם נמצאים בעיצומו של תהליך התאוששות. בנהריה כיוונו גבוה מאוד בתחילת העונה, ויודעים שהבור שהם יצרו לעצמם יצריך מהם סדרה גדולה של ניצחונות, כולל במשחקי חוץ, ובצוות המקצועי שידרו לשחקנים שאפשר לצאת מאילת עם ניצחון חשוב להמשך הדרך. מי שנמצא בכושר טוב מפתיחת העונה הוא יינסי גייטס עם 14.7 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק בליגה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully