וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו עלתה למקום הראשון בטבלה עם 0:3 בחוץ על לוריין

הקבוצה מהנסיכות הביסה בקרב קצוות תחת גשם שוטף את נועלת הטבלה. רדאמל פלקאו כבש ראשון (64), תומא למאר (67) ובוסקיליה המחליף (93) הוסיפו בבעיטות חופשיות. ליל - ליון 1:0

רדאמל פלקאו מונאקו חוגג שער. רויטרס
פלקאו חוגג, מונאקו בפסגה/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית יצא לדרך הערב (שישי), כאשר מונאקו העפילה לפחות זמנית לפסגה עם 0:3 בחוץ על לוריין. ליון ניצחה 0:1 בחוץ את ליל.

לוריין - מונאקו 3:0

אחת הקבוצות המלהיבות ביבשת עד כה עשתה את העבודה גם תחת גשם שותף ובזכות שני שערי בזק. 64 דקות לקח לקבוצה מהנסיכות לפצח את ההגנה של נועלת הטבלה, עד שמתפרצת קטלנית הסתיימה בטעות גדולה בהגנת המארחים ובנגיעה זריזה וחכמה של רדאמל פלקאו, ששלח את הכדור פנימה וחגג את שער הליגה החמישי שלו העונה בנגיעה הראשונה שלו בכדור. שלוש דקות חלפו ותומא למאר ניצל מיקום רע של השוער וסובב כדור חופשי מושלם פנימה.

למונאקו עוד היו כמה הזדמנויות נהדרות להגדיל את התוצאה, אך פלקאו החמיץ משני מטרים בין היתר. בדקה ה-93, כדור חופשי שני הלך פנימה, הפעם מבעיטה של המחליף הברזילאי גבריאל בוסקיליה, שהיה על המגרש ארבע דקות בלבד וראה את הכדור שלו פוגע בחומה והולך לרשת.

ליל - ליון 1:0

ליון טיפסה לפחות זמנית למקום הרביעי והמשיכה את הצרות של ליל, שנותרה מתחת לקו האדום. המשחק הוכרע כבר בדקה השלישית, כאשר ז'ורדן פרי נשלח בכדור עומק ופרגן נהדר למקסוול קורנה, שכבש מול שער ריק בעוד וינסנט אניימה נותר חסר אונים. יונוס סנקארה המארח הורחק בצהוב שני בדקה ה-55.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully