וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון 3 ברצף להפועל ראשל"צ, הפסד צנוע למכבי ת"א באירופה

האדומים של עידן מימון ממשיכים במומנטום החיובי והם חזק בצמרת לאחר 27:29 על עירוני רחובות, הקבוצה של אולג בוטנקו לא נראתה טוב וספגה הפסד ראשון לאחר שלושה משחקים, 34:23 לנס ציונה. האלופה הפסידה 25:23 לסנט פטרסבורג במוק' גביע האיגוד, ההכרעה בישראל בשבת הבאה

דניאל שקלים שחקן הפועל ראשון לציון. גבי אלאלוף, מערכת וואלה! NEWS
ניצחון חשוב. דניאל שקלים/מערכת וואלה! NEWS, גבי אלאלוף

לאחר ניצחון הליגה השביעי ברציפות של האלופה, מכבי תל אביב, שהתבססה במקום הראשון בטבלה, המחזור השביעי בליגת העל בכדוריד נמשך היום (שישי) עם ארבעה משחקים.

הפועל ראשון לציון של עידן מימון אמנם הפסידה כבר פעמיים העונה, אך היא נמצאת במומנטום חיובי עם ניצחון שלישי ברציפות. האדומים התקשו בבית מול עירוני רחובות, אך הצליחו לנצח 27:29 והם ממשיכים להשאר צמודים להפועל אשדוד, שהפסידה ביום שלישי למכבי ראשון לציון.

במפגש שפתח את משחקי היום, בני הרצליה גברה 26:36 על הפועל רמת גן, שממשיכה בפתיחת העונה הרעה שלה שכוללת שישה הפסדים וניצחון אחד בלבד. הרצליה שמתקרבת לצמרת, מצליחה להתאושש מההפסד לחולון במחזור הקודם.

מי שממשיכה לגמגם היא אס"א תל אביב, שספגה הפסד 34:23 לא.כ נס ציונה. אס"א שסיימה בשוויון בשבוע שעבר עם אשדוד, מפסידה בפעם הרביעית והעונה שלה מתחילה להסתבך. במשחק נוסף, א.ס רמת השרון ניצחה את מכבי קרית מוצקין 25:32 והותירה אותה עמוק בתחתית, כאשר בקבוצה עדיין לא רשמו ניצחון העונה.

* האלופה מכבי תל אביב הפסידה הערב 25:23 בחוץ לסנט פטרסבורג הרוסית במשחק הראשון במסגרת שלב המוקדמות של גביע האיגוד האירופי, אולם העבירה את ההכרעה לגומלין בתל אביב ביום שבת הבא. הרוסים הובילו 13:18 בתחילת המחצית השנייה, אבל הצהובים צימקו לקראת הסיום, כאשר חן פומרנץ מוביל אותם עם תשעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully