וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: אנדי מארי בחצי הגמר, יפגוש את מילוש ראוניץ'

הבריטי (1) לא התקשה מול סטן ואוורינקה (3) ועם 4:6, 2:6 סיים את הבתים במאזן מושלם, בדרך למפגש עם הקנדי. קיי נישיקורי, שהפסיד למארין צ'יליץ', עלה לחצי השני וישחק מול דג'וקוביץ'

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
בלי יותר מדי בעיות. מארי/AP

אנדי מארי השלים הערב (שישי) בצורה חלקה את שלב הבתים בטורניר גמר הסבב, כאשר השיג ניצחון שלישי בשלושה משחקים, 4:6, 2:6 על השוויצרי המדורג 3, סטן ואוורינקה, שהודח מהטורניר וצפוי לאבד גם את המקום השלישי בעולם למילוש ראוניץ'.

הבריטי, שלאחרונה העפיל למקום הראשון בעולם והתקשה מאוד לפני שגבר במשחק הקודם על קיי נישיקורי, הבטיח את העפלתו לחצי הגמר כבר לאחר שניצח את המערכה הראשונה, בשל שוברי שוויון. במערכה השנייה הוא כבר נראה הרבה יותר נינוח ומשוחרר, עלה במהרה ל-0:4 ולא התקשה לחסל את ואוורינקה, לו היה זה הפסד שני בטורניר. מארי יפגוש בחצי הגמר את ראוניץ'.

במשחק השני של הערב ב"בית ג'ון מקנרו", גבר מארין צ'יליץ' הקרואטי 6:3, 2:6, 3:6 על קיי נישיקורי, אולם המשחק היה לפרוטוקול, שכן בעקבות הניצחון של מארי, היפני כבר העפיל לחצי הגמר לפני ההתמודדות עם צ'יליץ'. נישיקורי יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' בשלב הבא, עבור צ'יליץ' מדובר בניצחון ראשון אחרי שני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully