וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב"ש: "כתבו שאיבדתי את חדר ההלבשה, אבל השחקנים באו לחגוג איתי"

18.11.2016 / 13:49

מאמן בית"ר ירושלים התראיין ל"רדיו ירושלים" לקראת הפועל ת"א: "לא נעים שמקללים" "התרגלתי לביקורת", "קלאודמיר חשוב ולכן מקבל יותר קרדיט", "היו סיבות לכך שאבוחצירה לא התלבש"

ניב אהרונסון

כ-100 אוהדים הגיעו היום (שישי) לאימון בית"ר ירושלים כדי לתמוך בשחקנים ולדחוף אותם לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני באצטדיון טדי. כמה דקות לסיום האימון האוהדים פרצו למגרש. 16 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם בטדי, ובמועדון מצפים ל-25 אלף.

המאמן רן בן שמעון התראיין היום ל"רדיו ירושלים" ואמר: "כשכותבים עליך שאתה אפס, שחצן ומגעיל מתכוונים לזה שהפסדת. אוהבים לתת לקורבנות לדמם והתרגלתי לזה. לא נעים לי שמקללים אותי, אבל הקהל חיובי כלפי הקבוצה והשחקנים וזה מה שחשוב. טבעי שרוצים תוצאות, זו בית"ר ירושלים. נהיה קבוצה יותר טובה ממה שראו עד עכשיו, נשתפר משבוע לשבוע".

על היחסים עם השחקנים: "ההתנהלות מול השחקנים מאוד עניינית. באותו שבוע שכתבו שאיבדתי את חדר ההלבשה, ניצחנו את רעננה והשחקנים רצו אליי. אפילו אותי זה הפתיע. תשובות צריך לתת במגרש. אבוחצירה? אני הבאתי את שמעון, אני יכול להיחשב כאחד שהוא קרוב אליו. יש התייחסות עניינית למה שקורה במהלך השבוע. אני לא אבוא לתקשורת ואומר את כל האמת שלי, אבל אם הגעתי להחלטה ששחקן לא מתלבש יש לכך סיבות".

עוד בנושא

כל הדיווחים לקראת משחקי יום שבת בליגת העל
כל החדשות על בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
"ההתנהלות מול השחקנים מאוד עניינית". בן שמעון/ברני ארדוב

על הביקורת על קלאודמיר: "יש לנו מערכת GPS. הוא רץ הכי הרבה בליגת העל ואצלנו גם מתקל הכי הרבה. הוא המתאמן הטוב ביותר בבית"ר, המשקיען הגדול ביותר. היו איתו בעיות ואנחנו פותרים אותן. יש שחקנים שהם לא טובים ויוצאים החוצה מיד ויש כאלה שאני משאיר כי אפשר להרוויח. קלאודמיר שחקן חשוב מאוד בבית"ר והוא מקבל יותר קרדיט. מישהו ראה אותו שותה או מבלה כל הזמן? יש עוד זוויות לכל מה שכותבים ומדברים עליו".

על אריק סאבו: "ביום שני הוא שיחק מגן ימני 90 דקות במדי סלובקיה נגד אוסטריה, הם יצאו 0:0 והוא היה טוב. במשחק האחרון שהוא שיחק בקישור הוא היה הרבה יותר טוב ונכנס לעניינים. הוא עוד יתרום לנו הרבה במהלך העונה".

על דן איינבינדר: "גם הנבחרת נותנת עוד כוח. הוא בחור חיובי עם אנרגיות טובות מסביבו, אם הוא הבקיע גול או לא הבקיע - זה לא משנה את ההשקעה שלו".

על הפועל תל אביב: "מטענים זה לא משהו שנמצא אצלי. האהבה שלי לנצח לא קשורה לנקמה או למשהו אחר. אני כל כך מבין את המשמעות של משחק בין הפועל תל אביב לבית"ר, זה משהו שמרגישים ומבינים בכל דקה במועדון הזה, אני סופג את הכל וזה חודר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully