וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: מנחם יפתח בקישור, בוזגלו יקבל הצעה לחוזה חדש

מגן מכבי חיפה יוסט קדימה נגד כפר סבא, ואליינטה בספק. באר שבע שמתכוננת להפועל חיפה, תציע לקשר חוזה לשלוש שנים. דן ביטון ייעדר באשדוד, סכנין במצוקת בלמים קשה, שרון מימר מתלבט

ניב אהרונסון

בווידאו: אוהדי בית"ר ירושלים במתחם האימונים לקראת הפועל תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

14:01 הפועל באר שבע: המנכ"ל אסי רחמים ביקש מיעקב בוזגלו להיפגש במטרה להאריך את חוזהו של מאור בוזגלו בקבוצה. בוזגלו האב כתב בדף הפייסבוק שלו על השיחה ואמר שבירך על ההחלטה להיפגש בנושא. ההערכה בקרב אנשי המועדון היא שלקשר יוצע חוזה לשלוש שנים בשכר משודרג. בשבועות האחרונים נעשים מאמצים למצוא לבוזגלו קבוצה בסין, ובנוסף יש בו התעניינות מצד קבוצות באיטליה וצרפת. בצד המקצועי, ברק בכר יחזיר את מיחאי קורהוט ואנתוני וואקמה להרכב, בן שהר ומיכאל אוחנה ימשיכו ב-11 (שלמה וייס).

13:27, מכבי חיפה: לאור האימון היום נראה שסאן מנחם אכן יפתח במרכז הקישור יחד עם נטע לביא וקמיל ואצק כשייתכן שמי שיפתח בעמדת המגן הימני הוא גארי קגלמאכר ולא איסמעיל ריאן שתורגל אתמול. הסיבה: מארק ואליינטה שלא התאמן אתמול התאמן, אך רק בשבת יתברר סופית אם יפתח, אחרי שהתברר כי הוא כשיר. אם הבלם הספרדי ייעדר, ריאן יפתח בעמדת המגן הימני וקגלמאכר יעבור למרכז ההגנה (איציק יצחקי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן בני סכנין, אברהם פאס, מול לוסיו, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בספק. פאס/ברני ארדוב

11:50, בני סכנין: אברהם פאס בספק גדול לקראת המפגש מול אשדוד. הבלם הספרדי חש כאבים עזים בגיד האכילס, ומחר יעבור מבחן כשירות לפני שריקת הפתיחה (שלמה וייס).

10:21, בני סכנין: יובל אבידור סיפר לקראת המפגש הקריטי מול אשדוד: "לקחנו פסק זמן וחזרנו אחרי הפגרה. המשחק האחרון שלנו בכפר סבא לא היה טוב, במיוחד במחצית הראשונה, ועכשיו חשוב לנו לחזור ולנצח. אין מה לעסוק בטעויות השיפוט מהמחזור הקודם, אשדוד היא קבוצה צעירה ורעבה. אין משחקים קלים בליגה" (שלמה וייס).

10:20, בית"ר ירושלים: הקבוצה המשיכה בהכנות לקראת הפועל תל אביב ביום שני, ולאימון הקבוצה הגיעו כ-100 אוהדים כדי לתמוך בשחקנים. כמה דקות לסיום האימון האוהדים פרצו למגרש. 16 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בטדי, ובמועדון מצפים ל-25 אלף צופים. שחקנים בבית"ר אמרו לקראת המשחק כי דווקא ההרכב החסר של הפועל תל אביב וכל מה שעובר עליה יביאו אותה מפוקסת ודרוכה: "הפועל תל אביב הוא מועדון גדול עם מסורת, דווקא ברגעים כאלה מקבלים הכי הרבה אנרגיות. נצטרך לנצל את הדחיפה של טדי ולנסות לשבור אותם, הגיע הזמן שלא רק ננצח אלא גם ניתן משחק ברמה גבוהה לקהל" (אופיר סער).

שוטר באימון בית"ר ירושלים. לאופיר סער, ספק 500
הגיעו להשגיח. שוטרים באימון בית"ר ירושלים/ספק 500, לאופיר סער

10:18, הפועל כפר סבא: חן דילמוני וסלובודאן סימוביץ' החלימו מהפציעות שלהם והם כשירים. בעוד שדילמוני יחזור בוודאות להרכב כמגן שמאלי, מתלבט המאמן שרון מימר באשר לסימוביץ' שכן הוא חושב לתת קרדיט להרכב שניצח את בני סכנין במחזור הקודם ממנו כזכור נעדר הקשר בשל הרחקה. כך או אחרת, שרון מימר עדיין מהרהר בעניין והוא אפילו בדק את האפשרות להחזיר את סימוביץ' להרכב ולשחק איתו כבלם שלישי לצד דושאן מאטוביץ' ואיציק כהן. מסאיי דגו שהצטרף אתמול לצוות, צפה באימון מהצד (יניב טוכמן).

10:15, מ.ס. אשדוד: דן ביטון ייעדר מהסגל בשל פציעה בברכו. הקשר נותר מחוץ להרכב בניצחון על הפועל תל אביב, אך בצוות המקצועי שקלו להכלילו ב-11 עד שנודע להם כי הוא פצוע. קרוב לוודאי שרוני אוואט ויוסי מזרחי לא יערכו שינוי בהרכב. אשדוד תצא אחרי האימון לבית מלון בטבריה, שם תתכונן עד היציאה לדוחא (יניב טוכמן).

8:57, הפועל חיפה: על פי התרגול באימון אלי כהן מתכנן שינוי אחד: שלומי ארבייטמן יחליף את מקסים פלקושצ'נקו. יואב כץ אישר שהות בבית מלון לקראת המשחק. עאהד עזאם, ששוחרר אתמול, יחתום בימים הקרובים בקבוצה אחרת. לירן סרדל, חנן ממן ופיליפ יאזביץ' ימשיכו ב-11 (איציק יצחקי).

דן ביטון שחקן מ.ס. אשדוד עם הכדור לפני מאוויס צ'יבוטה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ייעדר. דן ביטון/מגד גוזני

8:21, מכבי חיפה: אוהדי הקבוצה יצאו בקמפיין חברתי חדש: "מביאים_מהבית_2016". מועדון האוהדים הוציא קריאה להצטייד במזון מהבית ובכך למנוע את הקושי בתשלום רב במזנונים שבאצטדיון. כמו כן, הביאו לידיעתם את החלטת המשטרה לגבי מוצרים המותרים לכניסה באצטדיון: חטיפים מלוחים ומתוקים, כריכים, טרופיות, כוסות קלקר, קרטוני משקה ופיצוחים ללא קליפות. המשטרה אוסרת להכניס בקבוקי שתייה, פחיות ופירות לא חתוכים (איציק יצחקי).

8:17, מכבי חיפה: רנה מולנסטיין שוקל לחזור שוב למערך שכולל את איסמעיל ריאן כשחקן קו. מארק ואליינטה לא התאמן אתמול ואינו כשיר, ודקל קינן וגארי קגלמאכר יפתחו כבלמים. אם אכן יפתח במערך הזה, ההפתעה הצפויה בקישור מגיעה מכיוונו של סאן מנחם, שההולנדי שוקל להציב במרכז השדה יחד עם נטע לביא וקמיל ואצק. במקרה כזה רועי קהת וגילי ורמוט ישחקו בקווים מתחת לאלירן עטר. גם גליינור פלט ופיראס מוגרבי בתמונת ההרכב (איציק יצחקי).

8:05, מכבי פתח תקוה: קובי רפואה החליט לחזור לערך של ארבעה שחקני הגנה ועומר דנינו צפוי לרדת לספסל. מי שיחליף אותו דנינו הוא מוחמד כליבאת, שלאחרונה הפך לשחקן ספסל ונכנס כמחליף בכל שלושת המשחקים האחרונים (כבש שער אחד, שערו השני העונה, מול בני יהודה). ננאד אדאמוביץ' שלא מרשים בינתיים עשוי לעזוב בינואר ובמקומו יגיע שחקן כנף (איציק יצחקי).

שחקן מכבי חיפה, סאן מנחם. טל לוי
ההפתעה של מולנסטיין. מנחם/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully