וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרבות בין המועדונים באשדוד הגיעו עד בית"ר נורדיה וליגה ב'

18.11.2016 / 11:51

כדי למנוע מעירוני אשדוד להעפיל לליגה א', מ.ס אשדוד תשאיל שחקנים ותסייע ככל שניתן לבית"ר נורדיה, שמתחרה איתה בצמרת. ג'קי בן זקן: "הם כל הזמן מנסים לפגוע בנו בכל צורה, איך זה לא לגיטימי?"

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
המאבק נמשך. ג'קי בן זקן/לירון מולדובן

בית"ר נורדיה היא אחת הקבוצות המסקרנות בליגות הנמוכות. פרויקט מאוכזבי בית"ר ירושלים קרם עוד וגידים ומי שחיפש אלטרנטיבה לכל ההיבטים השליליים של האחות הגדולה, הלך לנורדיה שחיה בכלל לא רע בליגה ב'. אחרי שבעה מחזורים מובילה בית"ר נורדיה את ליגה ב' מחוז דרום ב' והכוונה שלה היא להתקדם בתום העונה ולהעפיל לליגה א'.

לנורדיה יש כמה יריבות בליגה, כשהעיקרית שבהן היא מכבי עירוני אשדוד, סוג של פרויקט שקם בדומה לנורדיה על ידי אוהדים שלא רצו חלק במ.ס. אשדוד. עירוני אשדוד ממוקמת שנייה עם משחק חסר ובשבוע הבא מצפה לשתיים משחק העונה ביניהן. העובדה כי נורדיה ואשדוד ייאבקו כנראה על אותו כרטיס לליגה א' במקביל לעובדה שאוהדי עירוני אשדוד עדיין ישמחו בנפילתה של מ.ס. אשדוד חזרה לליגה הלאומית, הובילה את ג'קי בן זקן להחלטה כי הוא מסייע לנורדיה בכל מה שיוכל ובכל מה שיתבקש.

שחקני בית"ר נורדיה. ברני ארדוב
מרוויחים מההפקר. שחקני בית"ר נורדיה/ברני ארדוב

בשלב הזה אין יותר מדי סיוע ממשי, מכיוון שמרבית השחקנים המושאלים שיש למ.ס. אשדוד מעדיפים לשחק בליגות עליונות, אבל כדורגלן בשם פרדי ציון כן עבר לנורדיה ואם החלוץ תימור אביטן גם היה מסכים, הוא היה מושאל השבוע לנורדיה במקום להפועל מרמורק. "מה שיפה זה שאתם מתעניינים בזה שמ.ס. אשדוד עוזרת לנורדיה ולא מתעניינים בהמשך הניסיונות של אוהדי עירוני אשדוד לחבל ולהציק למ.ס. אשדוד", אמר הבוקר (שישי) ג'קי בן זקן בתגובה. "הרי למה ירדנו ליגה לפני שנה וחצי? בגלל שקמו אנשים מתוך הקהל שלנו שהחליטו שהם רוצים לפגוע ובכל משחק הגיעו ושרקו בוז וקיללו כדי שמ.ס. אשדוד תתרסק. ובאמת ירדנו ליגה. ואז הם עשו הכל כדי שלא נעלה חזרה לליגת העל. באו לעודד בכוונה את הקבוצות היריבות שלנו במשחקי בית שלנו ועשו הכל כדי שלא נעלה. אבל עלינו וחזרנו תוך עונה אחת לליגת העל. וזה לא נגמר. גם העונה באים אוהדים שלהם ומנסים בכל מיני דרכים לחבל לנו כדי לפגוע במ.ס. אשדוד".

אז התשובה שלך היא לתמוך בבית"ר נורדיה?

"כל עוד עירוני אשדוד רצו להקים קבוצה משלהם, לא היה לי אכפת. כל עוד הם חיפשו רק את העניינים שלהם, זה לא עניין אותי. אבל ברגע שממשיכים שם כל הזמן לעסוק במ.ס. אשדוד ובאיך להרוס לנו, אז זה לגיטימי שאני אסייע לחברים שלי בנורדיה ואתה יודע שיש לי שם חבר טוב (מומי דהן מנכ"ל ובעלי אלדן. י.ט.) שהוא הרוח החיה מאחורי הקבוצה. הוא איש שעושה איתי הרבה עסקים והוא לקוח עסקי שלי כבר שנים גם ברדיו ירושלים שם הוא מפרסם וגם בכל המתחמים שהוא שוכר ממני. אם אני יכול לעזור לו, זה נהדר. יש לי כאן סיבה כפולה, אז מישהו יכול להגיד לי שזה לא לגיטימי?".

הייתי בטוח שהמלחמות ייפסקו באשדוד.

"בכל עיר יש יריבויות ספורטיביות. לא המצאנו כלום באשדוד. בחיפה יש דרבי, בתל אביב יש קבוצות עם שנאה ספורטיבית, אבל אתה יודע מה אין שם ומה המצאנו באשדוד? אני לא ראיתי אוהדי הפועל תל אביב באים למשחקים של מכבי תל אביב ומעודדים את הקבוצה היריבה. את זה לצערי יש באשדוד וזה נמשך גם העונה ולכן אנחנו לא נשב בשקט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
seperator

מבית"ר נורדיה נמסר בתגובה: "פרדי ציון הוא שחקן שהיה מבוקש בידי הצוות המקצועי עוד מהקיץ ואנחנו שמחים לצרף אותו לשורותינו. מדובר בעסקה המקובלת בכדורגל הישראלי (ובכלל): השאלת שחקן כקהקבוצה המשאילה משתתפת בעלות השכר. הסכסוכים הפנים אשדודיים אינם מענייננו".

בנורדיה גם סיפרו היום: "היום, בסיום המשחק בין בית"ר גבעת זאב לעירוני אשדוד, תקפה קבוצה של אוהדי אשדוד רכב של אוהדי בית"ר נורדיה ירושלים, שהגיעו למשחק.
התקיפה הזו מגיעה בסיומו של שבוע במהלכו בחרו אנשי אשדוד ללבות יצרים בגזרות השונות - בשטח, ברשתות החברתיות, בתקשורת ובארגון 'היציע' - שבוע לפני המשחק בינינו לבינם. הנהלת בית"ר נורדיה ירושלים פעלה במהלך השבוע הזה בניסיון להנמיך את הלהבות, למרבה הצער ללא שיתוף פעולה מהצד השני.

"אנו מגנים את האלימות של אוהדי עירוני אשדוד וקוראים להנהלת הקבוצה לפעול למען הרגעת הרוחות והשארת מגרשי הכדורגל כשטח נקי מאלימות, שבו אוהדם יכולים לבוא ולהנות מספורט. אנו מעוניינים בהזדמנות זו להביע תמיהה על פעולותיו של ארגון 'היציע', שבמקום לפעול להרגעת הרוחות, בחר לפרסם הודעה פומבית על 'הרחקת' בית"ר נורדיה ירושלים מפעילות בארגון. מאחר ומועדון בית"ר נורדיה ירושלים מעולם לא הצטרף לארגון הנ"ל, אנו תמהים על האמירה הזו ומקווים כי לפחות בעתיד, הארגון יתעשת ויבחר למקד את פעולותיו במיגור הרעה החולה שפגעה בכדורגל הישראלי והיתה בבסיס ההקמה של בית"ר נורדיה ירושלים: האלימות במגרשים.

"בבניין ציון ובמקום הראשון ננוחם.
שבת שלום!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully