וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל איידן עזב את הפועל תל אביב וחתם במכבי קרית גת

18.11.2016 / 15:40

סנטר האדומים (27, 2.04), שמעמדו הורע בעקבות צירוף של שלושה שחקני פנים הקיץ, עשה את הדרך לקבוצה הדרומית. איידן יחליף את אורי קוקיה, שעבר להפועל רמת גן/גבעתיים מהלאומית

one

סנטר הפועל תל אביב דניאל איידן עבר היום (שישי) למכבי קרית גת. שני הצדדים ניהלו מגעים להעברתו של איידן מזה מספר שבועות, ולאחר המשחק בין הצדדים המשא ומתן הואץ והושג סיכום עקרוני. איידן החליף בקרית גת את אורי קוקיה שעזב את המועדון והצטרף מחדש להפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית.

כזכור, איידן (27, 2.04) לא פרץ במשך מספר שנים כשנראה היה שהוא מתקשה למצוא את מקומו בליגת העל, אלא שבעונה שעברה הפתיע כששב מפציעת גב שהשביתה אותו לכשנה, וחתם בהפועל תל אביב. כסנטר מהספסל רשם כמה משחקים טובים בסיום העונה ובסדרת הפלייאוף נגד הפועל ירושלים שיחק פעמיים ורשם 5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים לפני שנפצע. בקיץ, כשהפועל תל אביב החתימה שני שחקני פנים זרים ואת תומר גינת, היה ברור שמעמדו נפגע, ובגלבוע/גליל ניסו לצרפו, אך בצוות המקצועי התעקשו על השארתו. העונה הוא שותף בחמישה מתוך שישה משחקים כשבמחזור הפתיחה של האדומים רשם 7 נקודות ו-4 ריבאונדים בניצחון על ראשון לציון, אך מאז, עם חזרתו של ריצ'רד האוול, התדרדר וקלע רק 2 נקודות בסך הכל בארבעה משחקים.

קרית גת ניצחה השבוע את הפועל תל אביב ועושה מאמצים לשים מאחוריה את פתיחת העונה הרעה שלה. בקבוצה רואים במשחק הליגה נגד בני הרצליה ביום ראשון הזדמנות להצמד לשאר הקבוצות, ומקווים לרשום ניצחון חוץ ראשון.

ג'אריד פיימוס שחקן מכבי חיפה (ימין) מול דניאל איידן שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
רכש לדרומיים. איידן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully