וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 שנים: ליאוניד קאופמן סיים את תפקידו כמאמן נבחרת השחייה

17.11.2016 / 15:00

המאמן הוותיק מסיים את תפקידו אחרי האכזבה בריו וישמש כאחראי לפיתוח השחייה במועדונים. המאמן האמריקאי דייב מארשף יחליפו. קאופמן: "מרגיש שלם עם עצמי, אהיה חלק חיובי בשינוי הזה"

אחרי שנים ארוכות בתפקיד, החליטו ליאוניד קאופמן ואיגוד השחייה כי המאמן לא ימשיך בתפקידו בשנת 2017 כמאמן לאומי ויעבור לשמש כאחראי לפיתוח השחייה במועדונים. מי שיחליף בתפקיד את קאופמן יהיה המאמן האמריקאי דייב מארשף. קאופמן החל את דרכו בעולם השחייה הישראלית בשנת 1991 ובשנת 2005 מונה למאמן הלאומי של נבחרות ישראל בשחייה.

ליאוניד קאופמן מאמן נבחרת שחייה ישראלית. יוסי ציפקיס
מסיים קריירה ארוכה. קאופמן/יוסי ציפקיס

סימון דוידסון, יו"ר איגוד השחייה אמר על ההחלטה: "החלטנו ללכת לדרך מקצועית שונה ולחשיבה מקצועית אחרת וליאוניד, בכנות מרשימה ויוצאת דופן ביצע ביחד איתי חשיבה פתוחה וגלויה באשר לעתידו ולעתיד השחייה הישראלית. הגענו יחד למסקנה כי אנחנו רוצים לבצע ריענון, לשנות שיטות אימון וחשיבה, ואחרי 20 שנים יחדיו לפעול בדרך מקצועית אחרת. יחד עם זאת אני לא מוכן לוותר על הידע העצום שיש לליאוניד ועל התשוקה שלו לתת את אותו הידע לשחייה הישראלית ולכן מינינו אותו לאחראי הפיתוח בשטח".

ליאוניד קאופמן אמר: "אני בעד השינוי בשחייה הישראלית, ובעד השינוי במסגרות שחייני העילית. זאת החלטה משותפת תוך אמון מלא בין סימון דוידסון לביני. כדי לבדוק בצורה מעמיקה אם השיטה בה עבדנו במשך שנים ארוכות מאוד עבדה נכון, אנחנו חייבים לנסות שיטה שונה. השיטה החדשה היא גישה עם פילוסופיה אמריקאית מודרנית לתהליכי האימון. אני מרגיש שלם עם ההחלטה שלנו, מרגיש שלם עם עצמי ואהיה חלק חיובי ופעיל בשינוי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully