וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: גרגורי ורגאס עשוי להחליף את פייריה הנרי

17.11.2016 / 12:46

אכזבה בעיר הדרומית מהיכולת של הרכז האמריקאי (23, 1.96), שמתקשה לייצר נקודות. את מקומו עשוי לתפוס אקס מכבי חיפה שניהל עד לאחרונה מגעים עם מכבי ראשון לציון

גרגורי ורגאס מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישוב לישראל? ורגאס/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת שוקלת לבצע שינוי נוסף בסגל ולשחרר את הרכז האמריקאי פייריה הנרי, ממנו לא מרוצים בעיר הדרומית, כשהמועמד המוביל להחליפו הוא גרגורי ורגאס ששוחרר לאחרונה מנאנסי הצרפתית. ורגאס ניהל לפני כשבועיים מגעים עם מכבי ראשון לציון, במקביל לניסיון שחרורו מנאנסי, אך התנה את הגעתו בכך שיגיע רק ב-1 בדצמבר, אחרי לידת בתו התינוקת. בימים אלו שוהה הרכז בפלורידה, ובמועדון הדרומי מנסים ליזום מהלך ולצרפו.

הנרי (23, 1.96) הגיע הקיץ לאילת אחרי עונה סבירה בסגנית אלופת גרמניה אולם, אך מיד עם הגעתו סבל מפציעה בשריר הירך שהשביתה אותו לתקופה ארוכה. בשישה משחקי ליגה הוא רשם 8.2 נקודות ו-6.8 אסיסטים כשעיקר הבעיה של אילת איתו היא חוסר היכולת שלו לייצר נקודות ובאחוזים סבירים, מה שורגאס אמור להביא למועדון.

במקביל צירפה השבוע אילת את הפורוורד טוני מיטשל, שינחת מחר בארץ ויערוך את הופעת הבכורה שלו ביום ראשון נגד עירוני נהריה. מיטשל נחשב לשחקן מוכשר מאוד, אך גם בעייתי, ששוחרר מספר רב של פעמים מקבוצות בשל בעיות משמעת, ובמועדון מודעים להיסטוריה שלו ומקווים להצליח להפיק ממנו את המיטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully