וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינוק של כוכבי ליברפול, סיטי ופ.ס.ז': חזרו מדרא"מ במטוס פרטי

שלוש הקבוצות הגדולות, שרצו את השחקנים שלהן בבית כמה שיותר מהר אחרי המוקדמות, חלקו במטוס בעלות 120 אלף ליש"ט. הכוכבים הברזילאים של צ'לסי נותרו מאחור והתעצבנו

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו מאוכזב. רויטרס
המסלול המהיר הביתה. קוטיניו/רויטרס

אם לא די בעונה המתישה שעוברות הקבוצות הבכירות באירופה, בין משחקי הליגה, הגביע והמפעלים האירופאים, הרי שרבות מהן נאלצות לשחרר פעם בכמה שבועות את הכוכבים הכי גדולים למשחקי הנבחרות.

כל עוד המשחקים הללו מתקיימים באירופה, אותם שחקנים, אם הם מצליחים להימנע מפציעות, יכולים לחזור במהירות הביתה ולנוח לקראת חידוש הפעילות בקבוצות שלהם, שמשלמות להם את הכסף הגדול. אלא שלחלק גדול מאותן קבוצות יש כוכבים רבים שחוצים את האוקיינוס האטלנטי ומגיעים לדרום אמריקה, למשחקי הנבחרות שלהם, כפי שקרה השבוע למשל. אז מה עושים?

על פי ה"דיילי מייל", שלוש קבוצות ענק מצאו פיתרון משותף ויצירתי למצב. ליברפול ומנצ'סטר סיטי, יחד עם אלופת צרפת, פריס סן ז'רמן, חלקו בהוצאות למטוס פרטי, בעלות של 120 אלף ליש"ט, שהחזיר את השחקנים שלהן מדרום אמריקה, מיד לאחר שהם סיימו את משחקי המוקדמות שלהם, בלילה שבין שלישי לרביעי.

המטוס המריא מפרו ועליו היו הכדורגלנים הברזילאים של שלוש הקבוצות, פליפה קוטיניו ורוברטו פירמינו מליברפול, פרננדיניו של סיטי ומרקיניוס וטיאגו סילבה מפ.ס.ז', שזכו למסלול המהיר לאנגליה. שלוש הקבוצות הללו ישחקו כבר בשבת הקרובה, כאשר באמצע השבוע לסיטי ופ.ס.ז' מצפה גם משחק באירופה. סיטי הביאה במטוס פרטי אחר, מסן חואן, גם את שלושת השחקנים הארגנטינאים שלה, סרחיו אגוארו, ניקולאס אוטאמנדי ופבלו סבאלטה, שהיו עם הנבחרת ב-0:3 שלה נגד קולומביה.

לעומת זאת, מי שנותרו מאחור היו השחקנים של צ'לסי, הברזילאים דויד לואיז ו-וויליאן. במועדון הלונדוני, שם לא היססו בעבר לשפוך כסף, החליטו הפעם לוותר על ההצעה להצטרף לשאר הקבוצות בטיסה, שכן הם משחקים רק ביום ראשון נגד מידלסברו ולא מופיעים באירופה ולכן החליטו שאין צורך בהטסת הכוכבים שלהם במטוס פרטי. על פי הדיווח, הברזילאים של צ'לסי לא ממש התלהבו מהעובדה שהם נותרו מאחור ונאלצו לחזור בטיסה רגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully