וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא חושבים על חיזוק כרגע, הסגל מספיק טוב ואיכותי"

הפועל באר שבע חזרה להתאמן אחרי פגרת הנבחרות לקראת המשחק מול הפועל חיפה, המאמן: "מרגיש רעב גדול אצל השחקנים שלי". ראדי: "כעסתי כשבוזגלו לקח את הבעיטה החופשית מול מכבי תל אביב"

צילום וידאו: בני בן סימון, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי פגרת הנבחרות הקצרה, האלופה הפועל באר שבע המשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה (20:30), משחק בו יחסר ברק בכר את וובה בראון, אליניב ברדה ומאור מליקסון הפצועים. המאמן דיבר לקראת המשחק במסיבת עיתונאים, בה לקח חלק גם מהראן ראדי.

מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הגיע לי לקבל זימון לנבחרת". ראדי/ברני ארדוב

"אין ספק שהשער של שלומי ארבייטמן במספרת היה אחד היפים שראינו", אמר ברק בכר. "אבל לא חשבתי ספציפית על השער לקראת על המשחק, אלא על הפועל חיפה עצמה. נגיע למשחק רעננים לאחר הפגרה, נחנו כשבועיים. כל פגרה היא טובה. היא אפשרה לנו לחזור בכוחות מחודשים, אנחנו נכנסים לסדרת משחקים קשה. אנחנו בשלב מוקדם של העונה ולא מסתכלים על ההפרשים מקבוצות אחרות".

בכר הוסיף: "ידענו שיהיו פציעות במהלך העונה, ולכן הרכבנו סגל רחב. הפציעות של השחקנים המובילים לא נבעו מעומסים, הן לא הגיעו מעבודה לא נכונה אלא מסיבות אחרות. אני מקווה שהפצועים יחזרו בקרוב. אני מרגיש רעב גדול אצל השחקנים שלי, למרות האליפות. בכל אימון הם פשוט נותנים הכול. חיזוק? אנחנו לא מסתכלים על העתיד כרגע. כשיגיע הזמן נחשוב על זה. כרגע יש סגל מספיק טוב, איכותי ועמוק".

"להפועל באר שבע יש בועטים טובים", ציין מהראן ראדי. "אני ומאור בוזגלו אמונים על הבעיטות החופשיות בקבוצה. מול מכבי תל אביב הוחלט על ידי ברק שמאור יהיה זה שיבעט והכול בסדר. נכון שכעסתי באותו רגע, אבל הכול ברוח טובה. עברתי המון קהלים בכדורגל, להפועל באר שבע יש קהל שעבר שינוי מדהים, ואני לא אחד שמתחנף".

על נבחרת ישראל: "כל שחקן שנמצא בכושר טוב רוצה להגיע לנבחרת ישראל, אבל זה לא מציק לי. אבל יש מאמן לנבחרת ויש צוות מקצועי. התפקיד שלי הוא לעבוד קשה, ולהראות למאמן הלאומי שמגיע לי. מי שזומן לנבחרת הם השחקנים שנמצאים בכושר הטוב ביותר. אני חושב שהגיע לי, אבל ההחלטה לא בידי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. מגד גוזני
חוזר לליגה. ברק בכר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully