וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סיפורו המדהים של רוברטו פירמינו, הביקור של טראפ בישראל עורר זעם

בהופנהיים חשפו כיצד הצליחו לבצע סקאוטינג על הברזילאי המוכשר, כמה ממעריציו של שוער פריס סן ז'רמן זעמו על ביקורו בארץ הקודש, טוני דוגאן עם ביצוע מרהיב, הרץ שנפגע מצבי, המשחק האלים של השנה, ההתאהבות של דרייק ואיך הגיעה לאנס למוסול?

אתר רשמי

17:45: כיצד עושים סקאוטינג נכון, גרסת הופנהיים

רוברטו פירמינו נחשב היום לאחד השחקנים החמים ביותר בליגה האנגלית. הברזילאי הנהדר של ליברפול כבש העונה כבר חמישה שערים, הוסיף שלושה בישולים ומעל לכל מציג שיתוף פעולה מרשים עם פליפה קוטיניו וסאידו מאנה. היום בחר אחד הסקאוטים של הופנהיים, קבוצתו הקודמת של החלוץ, לחשוף כיצד הוא גילה את הפלא: "מצאתי אותו במהלך שיטוט במשחק 'הפוטבול מנג'ר', הוא היה בן 18 ושיחק בליגת המשנה, אבל כבר אז התרשמתי ממנו. עם קצת מאמץ הצלחתי להמליץ עליו לראשי המועדון, שרכשו אותו תמורת 3.5 מיליון יורו. אז אנשים צחקו עלינו בעקבות העסקה הזו, אבל הצלחנו למכור אותו בסכום המוערך ב-40 מיליון יורו ותראו כמה הוא מצליח בליברפול. אני חושב שמדובר בסקאוטינג טוב, כי המעקב אחריו היה מוצלח".

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
מזל שיש פוטבול מנג'ר. פירמינו/רויטרס

09:07: מעריציו של קווין טראפ כועסים על הביקור שלו בישראל

שוער פריס סן ז'רמן, קווין טראפ, ביקר בישראל בימים האחרונים ביחד עם בת זוגו, והכעיס לא מעט ממעריציו, שהגיבו בחמת זעם לתמונה שהעלה מארץ הקודש לחשבון האינסטגרם שלו. "לך לעזאזל", ו"עוף מפריס סן ז'רמן", היו רק חלק מהתגובות של כמה ממעריציו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

08:54: יירוט מפתיע בריצת שדה

כמעט ארבעה מיליון צפיות ב-24 שעות: אזרח אמריקאי צילם ריצת שדה במדינתו, מבלי לדעת שהווידאו יהפוך לוויראלי ברגע, ויצבור כמות מדהימה של צפיות. איך זה קרה? אחד הרצים במהלך הפעילות נפגע על ידי קבוצת צבאים, שבסך הכול חיפשה לברוח מכל ההמולה. אל תמצמצו.

08:42: אחד המשחקים האלימים של השנה

08:31: לאנס הצרפתית הגיעה עד לחייל עיראקי במוסול

08:21: טוני דוגאן ממנצ'סטר סיטי עם שער מרהיב בליגת האלופות לנשים

08:11: "הקראש" המוזר של דרייק על דוריס ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully