וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "שלושה חודשים שאנחנו משחקים עם רכז אחד, זה מורגש"

16.11.2016 / 23:19

מאמן מכבי ראשון לציון התייחס לבעיות בקבוצה לאחר התבוסה לסראטוב: "צריכים שחקן שינהל את המשחק וייצור, איבדנו ביטחון מההפסדים". המאמן המנצח, סרגיי מוקין: "הופתעתי מהניצחון הקל"

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"עלינו לאסוף את עצמנו מהר". שיבק משמאל/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון ספגה הערב (רביעי) את הפסדה השלישי ברציפות בליגת האלופות של פיב"א, 94:78 לסראטוב הרוסית. הקבוצה של שיבק הצליחה להישאר בתמונה ברבע הראשון, אך נכנעה למשחק נהדר של הפורוורד האמריקאי, ניקולאס מינראת', שסיים עם 39 נקודות. הכתומים שירדו למאזן 3:2 באירופה, נמצאים בכושר לא טוב, לאחר שגם בליגה הם הפסידו לעירוני נהריה במחזור האחרון.

מאמן האלופה הישראלית, אריק שיבק, אמר בסיום: "כל תשובה שאתן זה הסבר. אני לא יכול להגיד שום דבר בוודאות, אבל הקבוצה שלנו משחקת שלושה חודשים עם רכז אחד, כולל במשחקי ההכנה. כולם מרגישים את זה ולא אכנס לפרטים, יש לנו חוסר מזל עם זה, לא צריך להיות פרופסור כדי להבין שאנחנו צריכים שחקן נוסף בקו האחורי, אחד שינהל את המשחק ויוכל גם ליצור. החיים הם בחירה בין אלטרנטיבות - אני רוצה את ווסטברוק אבל אי אפשר להביא אותו. אנחנו מחפשים שחקן, אך קבוצות בכל הרמות מחפשות רכזים ולא מוצאות".

שיבק המשיך: "הקבוצה שלנו עשתה כמה ניצחונות יפים העונה, גם באירופה וגם בישראל. הבעיה היתה כשהתחלנו להפסיד ולאבד ביטחון. הדרך היחידה לצאת מזה היא עם ניצחון, כל היתר זה רק תירוצים, עלינו לאסוף את עצמנו מהר. כשמשחקים פעמיים בשבוע יש יתרונות וחיסרונות. זה קשה, אבל אין זמן לבכות. עכשיו נתחיל להתכונן לחולון". על היריבה אמר: "סראטוב היא אחת הקבוצות ההתקפיות בליגת האלופות וב-VTB, לא הופתענו ממה שהם עשו. אנחנו מכירים את מינראת', דיברנו עליו, וברגע שהוא נכנס לזון היה קשה לעצור אותו".

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשון לציון הפסידה 98:74 לסראטוב

פטריק ריצ'ארד שחקן מכבי ראשון לציון. אודליה מטרי, אתר רשמי
"לא שיחקנו חכם". ריצ'ארד/אתר רשמי, אודליה מטרי

מאמן המנצחת, סרגיי מוקין, אמר בסיום: "הופתעתי מהניצחון הקל, מכבי ראשון לציון היא קבוצה חזקה עם שחקנים טובים מתחת לסל. אולי זה היה היום שלנו, כי שיחקנו טוב גם בהגנה. ניק (מינראת') ממוקם במקום השלישי ב-VTB בנקודות, זו התחלה טובה לקריירה שלו. אולי הוא יגיע ליורוליג בעונה הבאה".

כוכב המשחק, ניקולאס מינראת' אמר: "מבחינה מקצועית זה המשחק הכי טוב שלי. היו לי הרבה ריבאונדים היום, שזה לא פחות חשוב מנקודות. התקשינו כקבוצה ב-VTB ובליגת האלופות, כך שאני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו ביטחון. אני מקווה שזה יעזור לנו לעלות לסיבוב הבא ונמשיך להתקדם כקבוצה. לא הופתעתי מהיכולת שלי. לא קלעתי כל כך טוב העונה, אך היום חזר לי הביטחון והכל טוב".

פטריק ריצ'רד אמר בסיום: "לא שיחקנו חכם בהגנה. שיחקנו חזק, אבל לא שיחקנו חכם בכלל, היו יותר מדי נקודות במשחק שנשברנו שכללו בעיות בתקשורת. כולם כולל אותי, צריכים ללמוד מהמשחק הזה, הם בעטו לנו בתחת. אני לא אשתמש בחיסרון הרכז כתירוץ, עלינו להתחבר וללמוד מכל הטעויות. אם לא נעצור את הקבוצה השנייה, נתקשה לנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully