וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פלטהאוזן התעמת עם אלי כהן, ננזף וזומן לשיחה

16.11.2016 / 10:51

השוער ענה למאמן במהלך האימון, התבקש לעזוב את כר הדשא וחזר אחרי התערבות של אנשי הצוות. מאוחר יותר נערכה שיחה עם ההולנדי והעניינים בינו לבין אלי כהן לובנו. אוסידון חזר

ברני ארדוב

שוער הפועל חיפה, פיט פלטהאוזן, התעמת עם אלי כהן באימון הקבוצה ובעקבות כך, זומן לשיחה אישית במטרה ליישר את ההדורים. מתברר כי במהלך האימון שלשום השוער התעמת עם המאמן, סינן לעברו מספר מילים והתבקש לצאת החוצה. לאחר התערבות של גורמים במועדון, כהן החליט להחזירו למגרש.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: וובה בראון אינו סובל מקרע במיניסקוס, ייעדר כחודש
מ.ס. אשדוד: בטאייב עשוי להצטרף. ניבאלדו, איבקוביץ' וגאלוביץ' עשויים לעזוב

שוער הפועל חיפה, פיט פלטהאוזן. ברני ארדוב
ננזף וחזר. פלטהאוזן/ברני ארדוב

יש לציין כי האירוע נעלם מעיני השחקנים, שלא היו בסביבה בעת התקרית. בהפועל חיפה ציינו כי העניינים לובנו במהלך השיחה. "פיט ענה לאלי והוא באמת העיף אותו, אבל אחרי שתי דקות הוא חזר והכל הסתדר. אין צורך לעסוק בזה", אמרו במועדון. השוער, אגב, ספג מכה בפניו במהלך משחקון שנערך באותו אימון, עבר בדיקה ונראה כי יהיה כשיר למחק מול באר שבע.

דורון אוסידון חזר לישראל ללא יואב כץ, שנשאר בחו"ל. היחסים עם רון פלדהיים עדיין לא תקינים ובמועדון מציינים כי על מנת שהשניים יחזרו לשתף פעולה, כץ יצטרך להתערב בנושא. כזכור, לאחר הדיווח על סולחה שנערכה בין השניים, התברר כי המתיחות בניהם חזרה על רקע חלוקת הסמכויות בניהם. כץ הבהיר כי אוסידון יטפל בעניינים שיווקים ואדמניסטרטיביים, שאינם קשורים לפעילותו של פלדהיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully