וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד עוזב את הגלאקסי, בדרך לאיחוד עם רוג'רס בסלטיק?

הקשר האנגלי בן ה-36 וחצי, שכבש חמישה שערים ובישל 14 נוספים ב-34 הופעות בשנה וחצי האחרונות בארצות הברית, עשוי לעבור לקבוצה מסקוטלנד, כאשר הוא עדיין מחפש אליפות ראשונה

סטיבן ג'רארד, לוס אנג'לס גלאקסי. רויטרס
עדיין מחפש אליפות. ג'רארד/רויטרס

יממה לאחר שפרנק למפארד הודיע על עזיבת ניו יורק סיטי FC, ה-MLS נפרדה הערב (שלישי) מעוד כוכב אנגלי גדול ומזדקן, זאת לאחר שלוס אנג'לס גלאקסי הכריזה רשמית כי סטיבן ג'רארד עוזב את המועדון.

הקשר, שהגיע לעיר המלאכים ביולי 2015, אחרי שנפרד מליברפול בתום שנים ארוכות, רשם חמישה שערים ו-14 בישולים ב-34 הופעות במדי הגלאקסי, אולם ההדחה מהפלייאוף בשבוע שעבר קבעה כי גם בארצו של הדוד סם הוא לא יצליח לזכות באליפות, אחריה הוא רודף כל הקריירה.

"כשעזבתי את ליברפול, הגעתי ללוס אנג'לס במטרה לעזור לגלאקסי להניף שוב את התואר ב-MLS", אמר ג'רארד לאתר הרשמי של המועדון, "כמובן שאני מאוכזב מכך שזה לא קרה, אבל אני יכול להביט לאחור על הזמן שלי במועדון בגאווה ממה שכן השגנו, כולל שתי הופעות פלייאוף רצופות ואינספור זכרונות שצברתי על המגרש. בתור מישהו שהעביר את כל הקריירה בליברפול, החוויה בלוס אנג'לס הייתה מדהימה".

בגיל 36 וחצי, לא ברור לאן מועדות פניו של סטיבי ג'י, אך לאחרונה החלו שמועות על איחוד מפתיע עם ברנדן רוג'רס, מאמנו לשעבר, בסלטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully