וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר, גאל מונפיס הודח

הסרבי ניצח בפעם השנייה בלונדון, הפעם 6:7 (6), 6:7 (5) את מילוש ראוניץ'. הקנדי יתחרה על הכרטיס השני של בית איבן לנדל מול דומיניק תים, שגבר מוקדם יותר 3:6, 6:1, 4:6 על מונפיס

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
ניצחון שמיני על ראוניץ'. נולה/רויטרס

אחרי שאתמול (שני) החלו המשחקים בבית ג'ון מקנרו של טורניר גמר הסבב, היום חזר לפעולה בית איבן לנדל, כאשר במשחק הראשון השיג דומיניק תים את ניצחונו הראשון על חשבון גאל מונפיס. הצרפתי הודח לאחר שנובאק דגוקוביץ' ניצח במשחק השני את מילוש ראוניץ'.

טניסאי אוסטרי דומיניק תים. רויטרס
נותר לו מפגש עם ראוניץ'. תים/רויטרס

גאל מונפיס (צרפת, 6) - דומיניק תים (אוסטריה, 9) 6:3, 1:6, 6:4

קרב המפסידים של היום הראשון הפגיש את שני הטניסאים שעורכים את הופעת הבכורה שלהם בטורניר היוקרתי, בסופו של דבר, בדיוק כמו במפגש היחיד שהתקיים ביניהם, היה זה האוסטרי שהשיג תוך שעה וחצי את הניצחון החשוב שמשאיר אותו חזק במאבק על העפלה לחצי הגמר. מונפיס, לעומת זאת, איבד את סיכוייו להעפיל. אחרי שכל אחד ניצח את אחת משתי המערכות הראשונות ובמצב של 3:4 לתים במערכה השלישית הוא הצליח להשיג שלוש אפשרויות שבירה, אך מונפיס הצליח בכל זאת לשמור על ההגשות שלו. תים עלה ל-4:5 והפעם הצרפתי כבר לא עמד בלחץ, ביצע שתי שגיאות כפולות ונשבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טניסאי צרפתי גאל מונפיס. רויטרס
כבר בחוץ. מונפיס/רויטרס

נובאק דגוקוביץ' (סרביה, 2) - מילוש ראוניץ' (4, קנדה) 6:7 (6), 6:7 (5)

הסרבי עלה ל-0:8 על ראוניץ' למרות שלא היה במיטבו, ול-1:19 במאזן המערכות מולו, כולל ניצחון ב-16 האחרונות ברציפות. הקנדי היה מרוכז בפתיחה וניסה להשיג שבירה מהירה, אך פספס שלוש אפשרויות לכך בשני משחקוני ההגשה הראשונים של נולה. המערכה הראשונה הלכה לשובר שוויון, שם דג'וקוביץ' היה מרוכז יותר, ולבסוף שגיאה כפולה של ראוניץ' העניקה לו יתרון במשחק. במערכה השנייה כל אחד השיג שתי שבירות ושוב נזקקו לשובר שוויון, ששוב הסתיים ים ידו של נולה על העליונה.

ראוניץ' הלהיב עם 41 ווינרים לעומת 10 בלבד של דג'וקוביץ' (15 אסים לעומת 2) אך ביצע יותר שגיאות בלתי מחויבות ובעיקר ניצל רק שתיים משבע אפשרויות שבירה שיצר, בעוד דג'וקוביץ' ניצל את השתיים היחידות שהיו לו. הקנדי יפגוש במחזור האחרון את תים לקרב ראש בראש על כרטיס לחצי הגמר. דג'וקוביץ' כבר שם אך ישמח להמנע ממפגש עם אנדי מארי לפני הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully