וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דרושאפקה של בלאט הנחילה לצסק"א הפסד בכורה עם 83:91 מרשים

אלופת אירופה הצליחה לחזור מפיגור של 16 נקודות בסוף הרבע השלישי, אבל הטורקים שמרו על הניצחון בעיקר בזכות נקודות בקלאץ' של וויל קלייבורן (14). דה קולו רשם ערב עגום עם 17 נקודות, אבל 8 איבודים. ניצחונות לריאל מדריד, אולימפיאקוס וז'לגיריס

שחקני דרושאפקה חוגגים. GettyImages
ככה חוגגים ניצחון על אלופת אירופה/GettyImages

המחזור השביעי ביורוליג מגיע לסיומו היום (רביעי) עם ארבעה משחקים והערב הזה נפתח עם הפתעה גדולה כשדרושאפקה ודיוויד בלאט ניצחו 83:91 את צסק"א מוסקבה והנחילו לאלופת אירופה הפסד בכורה. אולימפיאקוס ניצחה את לברצלונה 52:59, ז'לגיריס ניצחה את גלאטסראיי 75:87 ואילו הערב הזה ננעל עם ה-84:87 של ריאל מדריד על פנאתינייקוס, אחרי הצגה נוספת של סרחיו יול.

וויל קלייבורן שחקן דרושאפקה. GettyImages
עונה שעברה בחולון, העונה ניצח את צסק"א. וויל קלייבורן/GettyImages

דרושאפקה - צסק"א מוסקבה 83:91

כשדרושאפקה החתימה בקיץ את דיוויד בלאט היא פינטזה על ניצחונות מהסוג הזה. הטורקים, שרושמים את עונתם השנייה אי פעם במפעל עצרו הערב את פתיחת העונה המושלמת של אלופת אירופה והנחילו לה הפסד בכורה בכל המסגרות. ג'יימס אנדרסון הפציץ מבחוץ במחצית הראשונה ודאג ליתרון המבטיח של דרושאפקה. הרוסים הצליחו לחזור מפיגור 16 בסוף הרבע השלישי לפיגור נקודה בלבד, אבל וויל קלייבורן, שרק בעונה שעברה שיחק בהפועל חולון, דאג להבטיח את הניצחון עם שלשת קלאץ' בדקה האחרונה. זה היה ניצחונה החמישי של דרושאפקה לעומת שני הפסדים בלבד. צסק"א מנגד נוחלת הפסד אחרי שישה ניצחונות מפתיחת הקמפיין.

ג'יימס אנדרסון סיים כקלע המוביל של דרושאפקה עם 20 ו-5 מ-9 מחוץ לקשת. בראדלי ונאמייקר בלט עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים כשקלייבורן הוסיף 14 למנצחים. קורי היגינס ונאנדו דה קולו הובילו את צסק"א עם 17 נקודות, אבל הצרפתי רשם ערב עגום עם 8 איבודים.

דיוויד בלאט: "ניצחון גדול למועדון. יש פה קבוצה צעירה וחדשה יחסית, וניצחנו את אחת הקבוצות החזקות במפעל. הצגנו יכולת טובה, וזה השתלם. צסק"א מוסקבה אולי הייתה מעט שאננית, הייא הגיעה למשחק עם מאזן מושלם, ונראה שהניצחונות שהשיגה הגיעו לה קצת בקלות. גאה השחקנים שלי על העבודה הנהדרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
הניצחון הכי גדול שלו העונה. בלאט/GettyImages

דרושאפקה הסתערה על צסק"א מהפתיחה כשקייל היינס עצר ריצת 0:13 מדהימה אחרי 3:40 ד'ק במשחק. אבל דרושאפקה לא עצרה ונעזרה בשלוש שלשות של ג'יימס אנדרסון כדי לעלות ל-7:22. צסק"א הצליחה לצמק מעט את הפיגור בזכות שני סלים רצופים של קורי היגינס, אבל סקוטי ווילבקין ענה עם שלשה חמישית וקורבאנוב קבע 18:30 לצסק"א בסוף הרבע הראשון. מי שחשב שצסק"א תחזור ברבע השני התבדה. דרושאפקה נטרלה לחלוטין את דה קולו ותיאודוסיץ', כשקלייבורן ובראדלי וונאמייקר התעוררו והגדילו את הפער, אבל נקודות עונשין של דה קולו ומהלך שלוש נקודות של קורי היגינס הורידו את הפיגור ל-34:45. הקאמבק של צסק"א נמשך בזכות עצירות בהגנה ושלשה של אנטונוב שקבע 37:45, אבל שני סלים רצופים של ווילבקין קבעו: 37:49 לטורקים במחצית.

הרבע השלישי עמד בסימן ההתעוררות של שני האסים של צסק"א - דה קולו ותיאודוסיץ' שבמו ידם צימקו את הפיגור עד ל-55:48, שלוש דקות ברבע. אולם, שחקניו של בלאט לא נתנו לרוסים לסגור את כל היתרון שבנו כשמורמן וברטאנס מתעוררים עם מהלכי סל ועבירה שקבעו שוב יתרון דו ספרתי, 55:66 למארחים. דרושאפקה סיימה את הרבע ביתרון מבטיח של 57:73, אבל צסק"א פתחה את הרבע האחרון עם שלוש שלשות רצופות וחזרה לפיגור של שבע נקודות בלבד. הרוסים המשיכו להתקרב ועם שלשה של דה קולו וסל של היגינס התקרבו עד ל-79:83, 2:50 דק' לסיום המשחק.

דרושאפקה איבדה את הראש עם החטאות מרגיזות ותיאודוסיץ' ודה קולו הענישו וצימקו ל-83:84, 1:27 דק' לסיום המותחן. אולם, גיבור המשחק הזה היה וויל קלייבורן שעם שלשת קלאץ' גדולה קבע 83:89 והבטיח את הניצחון לדרושאפקה ובסיום 83:91.

גיורגיוס פרינטזיס אולימפיאקוס מול ברצלונה. GettyImages
רצף ההפסדים נקטע. פרינטזיס חודר על הולמס/GettyImages

אולימפיאקוס - ברצלונה 52:59

למרות סגל חסר במיוחד, ברצלונה הצליחה לחבר שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, רצף שנקטע הערב מול אולימפיאקוס שמצידה עצרה רצף של שני הפסדי יורוליג רצופים במשחק חפירות לא מרשים של שתי הקבוצות. ואסיליס ספאנוליס הבלתי נלאה היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס אצל היוונים והוליך אותם עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים. ג'ונתן הולמס שזה עתה הצטרף לברצלונה הוביל את המפסידים עם 13, אבל טייריס רייס נקלע לערב עגום עם 0/5 מחוץ לקשת במשחק של 11 נקודות ו-2 אסיסטים בלבד.

סרחיו יול ריאל מדריד מול פנאתינייקוס. GettyImages
פשוט גדול על היורוליג. סרחיו יול/GettyImages

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 84:87

אחרי שהפסידה לאנדולו בהארכה וניצחה את מכבי תל אביב בהארכה במחזור הקודם, פנאתינייקוס נקלעה לעוד מותחן, אך למרות שהוליכה לאורך רוב המשחק, נוצחה על ידי ריאל מדריד, או יותר נכון על ידי סרחיו יול. הגארד הפנטסטי נתן עוד הופעה לפנתיאון עם 30 נקודות, כולל סלי קלאץ' במאני טיים שחילצו את ריאל מפיגור. אנתוני ראנדולף היה היחיד מלבד יול שקלע בדו ספרתי עם 12 למנצחים. ג'יימס פלדין להט אצל פאו עם 19 נקודות ו-6 שלשות, אך רשם גם איבוד קריטי שעלה לירוקים במשחק.

פנאתינייקוס הצליחה לבצע ריצת 0:8 באמצע הרבע המכריע והפכה פיגור 7 ליתרון נקודה, אולם זו הייתה קריאת ההשכמה עבור סרחיו יול שמסר אסיסט גדול לאותלו האנטר והחזיר את היתרון לריאל עם מהלך גדול של סל ועבירה שקבע 81:84 לבלאנקוס כשנותרה דקה ו-40 שניות לסיום. גמור? לא אצל ג'יימס פלדין שתפר שלשה שישית וקבע שוויון 84 דקה לסיום. אבל עם כל הכבוד לפלדין, סרחיו יול הוכיח שוב שהוא הווינר הגדול ועם סל בלתי אפשרי החזיר את היתרון לריאל כשג'יימס פלדין מאבד בצד השני וחורץ את גורלה של פנאתינייקוס. ג'יי סי קארול רשם החטאה נדירה מהקו ובפיגור 3 נקודות 5 שניות לסיום פאו הלכה על מהלך אחרון, אבל ריברס החטיא שלשה בלתי אפשרית.

ז'לגיריס קובנה - גלאטסראיי 75:87

שאראס מאמנה המתוסכל של ז'לגיריס בא בטענות קשות לשיפוט אחרי ההפסד בברצלונה במחזור הקודם והערב סוף סוף קיבל סיבה לחייך עם ניצחון מרשים על גלאטסראיי, שזוכה בינתיים לתואר הקבוצה המאכזבת של העונה. הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים בשוויון, אבל הליטאים טסו ליתרון דו ספרתי ברבע השני אותו הם לא שמטו עד הסיום. ברוק מוטום בלט מעל כולם אצל המנצחים עם 24 נקודות, כשליאו ווסטרמן מוסיף 16. סינאן גולר תרם 15 נקודות לגלא המאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully