וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: עירוני נהריה גברה 61:76 על דומז'לה

הסגולים של אלפסי קטעו את רצף ההפסדים באירופה ורשמו ניצחון בכורה. גייטס (24), פאוסט (20) ודגלאס (14) להטו עבור המארחת, שעדיין יכולה לחלום על העפלה לשלב השני בליגת האלופות

שחקן עירוני נהריה ערן אסנטי. אדריאן הרבשטיין
ניצחון בכורה? אסנטי/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה חגגה הערב (שלישי) ניצחון ראשון בליגת האלופות של פיב"א עם על דומז'לה. אחרי ארבעה הפסדים רצופים במפעל, הבחורים של אריק אלפסי הצליחו לנצל את המומנטום החיובי מהניצחון על מכבי ראשון לציון ועם איכות מצד יינסי גייטס, סטו דגלאס וניק פאוסט היו גדולים על האורחת, שספגה הפסד הרביעי בקמפיין האירופי. נהריה הייתה טובה יותר מהסלובנים לאורך ארבעת הרבעים אבל אחוזים רעים מהקו (39 בלבד) מנעו ממנה ניצחון ביתרון גדול יותר, והצליחו להדאיג את המארחת. הבעיה הגדולה של אלפסי היא היכולת הדלה מצד גילברט בראון, שסיים את המשחק ללא נקודות ב-13 דקות. כעת הסגולים עדיין יכולים לחלום על העפלה לשלב השני.

קלעו לנהריה: גייטס 24, פאוסט 20, דגלאס 14, קיצ'ן 8, נאש 5, שולדבראנד 4, אסנטי 1.

שחקן עירוני נהריה דרווין קיצ'ן. אדריאן הרבשטיין
קיצ'ן בפעולה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1: שתי הקבוצות הלכו לצבע ופתיחה כאשר שולדבראנד ופאוסט סיפקו נקודות. האורחת נעזרה באחוזי קליעה טובים מצד קרי, ששמר אותה קרובה. גייטס ניצל את בעית העבירות הסלובנים, 12:18 לנהריה בסיום הרבע.

רבע 2: הסלובנים איבדו שני כדורים כבר בפתיחת הרבע, ברקוביץ' ענה עם איבוד משלו ומנע מאלפסי אפשרות לעלות ליתרון עשר נקודות. רמקון ספג עבירה שלישית, אולם האחוזים של נהריה אפשרו לאורחת לצמק את הפער לשתי נקודות, ארבע דקות למחצית. רמקון איבד ריכוז ועם דחיפה חסרת אחריות ספג עבירה רביעית. דגלאס הוסיף שתי שלשות, אבל נהריה הייתה רכה בהגנה. 31:38 לנהריה במחצית.

רבע 3: האורחת רצה 0:4, גייטס הרגיע והחזיר את היתרון לחמש בלבד. פאוסט סחט מקייסי עבירה בלתי ספורטיבית, אבל גם הפעם האחוזים שלו מהקו נותרו רעים ומנעו מנהריה להגדיל את היתרון. גייטס ניצל טעות של הסלובנים ועם דאנק נהדר קבע 48:52 בסיום הרבע.

רבע 4: בראון המשיך לאכזב ולא הצליח להשיג נקודה ראשונה במשחק. קרי צימק את הפער לשלוש, אלפסי הזעיק פסק זמן חמש דקות לסיום הרבע. קיצ'ן ענה עם שלשה, ועם שתי נקודות של נאש העניקו לנהריה יתרון שבע. הסלובנים איבדו את הראש, ונקודה של אסנטי סידרה לאלפסי ניצחון ראשון באירופה, 61:76 בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן עירוני נהריה יינסי גייטס. אדריאן הרבשטיין
פעיל בצבע. גייטס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully