וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: סראטוב וסטוקטון מתארחים בראשון לציון

15.11.2016 / 15:24

אלופת המדינה תנסה לשים סוף לארבעה הפסדים בחמישה משחקים כשתארח את הקבוצה הרוסית (21:00, ספורט 5) במדיה משחק בנו של אגדת העבר מיוטה. ריצ'רד: "שמים את הכל מאחורינו"

אתר רשמי

מכבי ראשון לציון תמשיך מחר (רביעי) את משחקיה בליגת האלופות של פיב"א כשתארח את סראטוב הרוסית (21:00, ספורט 5) במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים. הכתומים מגיעים למשחק עם מאזן 2:2, לאחר שבשני המשחקים הראשונים גברו על קטאייה יוהנסו הפינית ואורדאה הרומנית, אך בשבועיים האחרונים נראו פחות טוב והפסידו בחוץ לקרשיאקה ו-ונציה. סראטוב מגיעה במאזן זהה כשגם הם פתחו בשני ניצחונות על חימיק יוז'ני וקטאיה יוהנסו ובשבועיים האחרונים הפסידו לאורדאה וקרשיאקה.

בראשון לציון מגיעים להתמודדות עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים, וגם הוא הושג בשיניים נגד העולה החדשה גלבוע/גליל. בקבוצה עושים מאמצים גדולים כדי לצרף את הגארד ריאן בואטרייט, ששוחרר מנועלת הטבלה בליגה הסינית, אך השחקן עדיין לא סגר את ענייניו בסין ורק לאחר מכן ייתן תשובה סופית לקבוצה. בצוות המקצועי ובהנהלה הודו בשבועיים האחרונים כי בהעדר רכז נוסף מלבד אבי בן שימול הקבוצה פשוט לא מתפקדת כראוי, וההפסדים האחרונים הם תוצאה ישירה של כך. במועדון רואים בשני המשחקים הקרובים נגד סראטוב והפועל חולון כשני משחקי מפתח להמשך הדרך, ומקווים להתעלות של השחקנים, בין היתר של שון דאוסון שעד כה אכזב מאוד. כמו כן תופיע הקבוצה עם שלושה זרים בלבד לראשונה באירופה אחרי שחרורו של אנתוני היליארד.

"אנחנו מגיעים למשחק אחרי הפסד בליגה ובאירופה וללא היליארד, אבל שמים את הכול מאחורינו ומתרכזים במשחק מול סראטוב", אמר פטריק ריצ'רד לקראת המשחק. "עלינו לעלות למגרש מרוכזים ועם אנרגיות גבוהות כדי להמשיך לשמור על הבית".

אבטודור סראטוב הרוסית ביקרה בעונה שעברה בישראל וניצחה כאן את הפועל ירושלים, אך בניגוד לעונה הטובה שעברה עליה אשתקד, העונה נראית הקבוצה פחות טוב בצורה משמעותית, שמלבד ה-2:2 בליגת האלופות היא נמצאת במאזן 5:1 בליגת ה-VTB. את הקבוצה מדריך זאת העונה הרביעית סרגיי מוקין והשם הכי מעניין בה הוא הרכז מייקל סטוקטון, בנו של אגדת ה-NBA ג'ון סטוקטון, שרושם בליגת האלופות 6 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק. השחקן המוביל הוא הפורוורד ניק מיינראת עם 19.5 נקודות ו-6 ריבאונדים, לצד הסנטר הקרואטי טומיסלב זובצ'יץ' והאמריקאי ברנדן פרייזר.

רוברט רות'בארט שחקן הפועל אילת מול פטריק ריצ'רד שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"עלינו לעלות למגרש מרוכזים ועם אנרגיות גבוהות בכדי להמשיך לשמור על הבית". ריצ'רד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully