וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מתקרבת להיסטוריה, שלומי הרוש: "הראינו המון אופי"

15.11.2016 / 9:00

הסגולים רחוקים שני ניצחונות בלבד מפתיחת העונה הטובה בתולדותיה, שנקבעה אי שם בעונת 1968/9. הגארד הישראלי שהשווה את שיא הקריירה שלו מרגיע: "פחות מסתכלים על הטבלה"

one

פתיחת העונה הנהדרת של הפועל חולון המשיכה גם אמש (שני) כשהסגולים גברו בבית 75:80 על מכבי חיפה בתום דרמה גדולה. חולון רשמה מחצית ראשונה חלשה מאוד, קלעה 10 מ-34 מהשדה, ופיגרה ב-15 הפרש. במחצית השנייה החלו שחקניו של שמיר להיראות טוב יותר בהתקפה, אך חיפה שמרה על היתרון ושש דקות לסיום הוליכה 60:69. בשלב הזה ביצעה חולון ריצת 6:20, כשחיפה באה בעיקר בטענות לשופטים, והביתיים יוצאים עם הניצחון החמישי בשישה מחזורים.

עד כמה גדולה פתיחת העונה של חולון? הניצחון על חיפה אמש השווה את פתיחת העונה השנייה בטיבה בהיסטוריה של המועדון עם מאזן 1:5. רק פעם אחת הצליחו הסגולים לרשום מאזן טוב יותר בתחילת עונה, כשבעונת 1968/9 פתחו את העונה במאזן 1:7, עד שנעצרו עם הפסד להפועל תל אביב במחזור התשיעי. את אותה עונה סיימה חולון של שמואל יעקובסון עם עופר אשד, אורי שטרן ורמי צייג במקום השלישי. שלוש פעמים נוספות פתחה הקבוצה את העונה במאזן 1:5, בעונות 1998/9, 1986/7 ו1953/4, ובכל אותם עונות הפסידה במחזור השביעי. בעונת האליפות ההיסטורית פתחה חולון את העונה עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים.

אמש בליגת העל: הפועל חולון גברה 75:80 על מכבי חיפה בתום מותחן

שחקן הפועל חולון קאליף וויאט. ברני ארדוב
החגיגה נמשכת. וויאט/ברני ארדוב

"אנחנו פחות מסתכלים על הטבלה עכשיו, כולם יודעים שזה לא מעניין כרגע, רוצים לאסוף ניצחונות, ניצחנו שלושה משחקי בית רצופים, עכשיו יהיה לנו רצף של משחקי חוץ ונצטרך לדעת לקחת אותם", אמר שלומי הרוש בסיום אחרי שהשווה את שיא הקריירה שלו עם 24 נקודות, "לא משחק שהגיע לנו אותו מתחילתו, התחלנו רכים מדי, ידענו שחיפה מאוד אגרסיבית והיינו צריכים לפתוח את המשחק יותר אגרסיבי. במחצית היינו בפיגור 15, אמרנו בחדר ההלבשה שאין מה לעשות חוץ מלהיות יותר אגרסיביים, היינו יותר אגרסיביים. זה גניבה המשחק הזה".

על פתיחת המשחק בו זרקה חולון הרבה מאוד מחוץ לקשת באחוזים רעים הוסיף הגארד, "אנחנו קבוצה עם הרבה קלעים, קבוצה עם הרבה קלעים צריכה לזרוק הרבה שלשות, לפעמים יום כמו ירושלים עם אחוזים לא נורמלים כל כך, ולפעמים יש משחק נגד חיפה שאתה פחות פוגע, צריך לדעת למצוא את הגבוה בפנים, ומשם לעשות את הדברים. הראינו המון אופי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully