וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "הספורט שלנו במקום רע כרגע, אני מאמין שזה ישתנה"

האצן הג'מייקני האגדי התראיין לכבוד צילומי הסרט הדוקומנטרי עליו ואישר שוב שיפרוש אחרי אליפות העולם בלונדון 2017: "אני עלול לבכות כשאצפה בטוקיו 2020". על דורטמונד: "דיברתי איתם"

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. AP
לונדון 2017 תהיה שירת הברבור. בולט/AP

האלוף האולימפי ב-100 ו-200 מטר בבייג'ינג, לונדון וריו יוסאין בולט נמצא בימים האלה בג'מייקה, שם הוא מצלם את סרטו הדוקומנטרי "אני בולט". הסרט הזה אמור לתת מבט אל מאחורי הקלעים של החיים שלו ומסע אל עלייתו לגדולה. בולט טוען שהוא רוצה שהסרט הזה ייתן השראה לאנשים אחרים.

"הדבר הקשה ביותר הוא לגרום לעצמך להיות מלא מוטיבציה", אמר בולט בראיון ל-BBC, "אני מדבר עם עצמי, במיוחד כשאני באימונים ואני לא רוצה לעשות את זה יותר. אני אומר לעצמי: 'אם אתה רוצה להיות אלוף, קום, קום כבר'. אני אומר 'אתה הולך להפסיד. אתה לא רוצה להפסיד. בוא נגמור עם זה'. אנשים תמיד אומרים לי 'יוסאין, זה נראה קל', אבל זה לא קל, זו עבודה קשה, אתם פשוט לא רואים אותה. וכל הפציעות והמתח שאני עובר כשאני חושב על זה... אני רוצה לחלוק את הדברים האלה עם העולם".

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. רויטרס
"אהיה בטוקיו 2020 בוודאות". בולט/רויטרס

הכתבת שליוותה את בולט נפגשה יחד איתו עם דודתו לילי, שאמרה שהיא מעולם לא פקפקה ביכולת של אחיינה, אבל הוסיפה: "לא ידענו מה מצפה לו. אבל ידעתי שהוא יזכה בטרבל-טרבל (שלוש מדליות זהב בשלושה משחקים אולימפיים ברציפות), כי הוא אמר שזה מה שהוא יעשה". בולט עצמו התייחס למצב של האתלטיקה בימינו כשספורטאים רבים נתפסים על שימוש בחומרים אסורים ואמר: "אני חושב שהספורט שלנו במקום רע במיוחד כרגע, אבל הוא רק יכול לעלות מכאן למעלה. יש לי עוד עונה אחת כדי לדחוף קדימה ולנסות לקדם את הספורט בצורה הכי בהירה שאני יכול".

בולט מתעקש שאליפות העולם בלונדון באוגוסט 2017 תהיה התחרות האחרונה שלו. כשנשאל מה יעשה בטוקיו 2020, אמר: "אני עלול לבכות, אהיה שם בוודאות. אחד הדברים שאני הכי מצפה להם הוא להגיע למשחקים האולימפיים כצופה - כדי לצפות בסוגי ספורט שונים. אני לא יודע איך אני הולך להרגיש, אמרו לי שאני הולך להתגעגע לזה. אבל צריך לפרוש מתישהו. כמו שמייקל ג'ונסון אמר: 'תפרוש כשעשית את כל מה שרצית לעשות', ואני עשיתי את כל מה שרציתי לעשות, אז אני הולך לפרוש".

על השמועות לפיהן יתאמן עם בורוסיה דורטמונד, אמר בולט: "תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק כדורגל. דיברנו על זה, אבל אני עדיין לא יודע מה נעשה, אז נראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully