וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: אנדי מארי ניצח 3:6, 2:6 את מארין צ'יליץ'

הבריטי, במשחק הראשון שלו אי פעם כמדורג מספר אחת בעולם, נזקק לשעה וחצי בלבד על מנת לנצח את המדורג שביעי כשהוא משיג ארבע שבירות. קיי נישיקורי ניצח 4:6, 3:6 את סטן ואוורינקה

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
פתיחה מרשימה. מארי/רויטרס

אחרי שנפתח אתמול (ראשון), נמשך היום טורניר גמר הסבב עם המשחקים הראשונים בבית ג'ון מקנרו. במשחק הראשון הצליח קיי נישיקורי, המדורג חמישי, לנצח 4:6, 3:6 את סטן ואוורינקה השלישי. במשחק המאוחר הצליח המדורג מספר אחת בעולם אנדי מארי לנצח 3:6, 2:6 את מארין צ'יליץ' השביעי.

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
יצטרך כנראה לנצח את מארי כדי להגיע שוב לחצי הגמר. ואוורינקה/רויטרס

סטן ואוורינקה (3, שוויץ) - קיי נישיקורי (5, יפן) 4:6, 3:6

בדרך לזכייה שלו באליפות ארצות הברית השנה, עבר השוויצרי את נישיקורי בחצי הגמר עם משחק של ארבע מערכות. אז הוא שיפר את מאזן הראש בראש מולו ל-2:4. הפעם ידו של נישיקורי הייתה על העליונה והוא השלים ניצחון בתוך שעה ועוד שבע דקות כשהוא מגיש 5 אייסים לעומת 5 של ואוורינקה ומדייק רק ב-46% מההגשות הראשונות שלו. השוויצרי, שהגיע בכל אחת משלוש השנים האחרונות עד לחצי הגמר, יצטרך כנראה לנצח את אנדי מארי אם ברצונו להגיע לארבעת הגדולים גם השנה. נישיקורי הפך לטניסאי הרביעי שמנצח את ואוורינקה בטורניר גמר הסבב אחרי שהפסיד בעבר רק לדג'וקוביץ', פדרר ונדאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קיי נישיקורי טניסאי יפני. רויטרס
עשה את שלו בצורה מרשימה. נישיקורי/רויטרס

אנדי מארי (1, בריטניה) - מארין צ'יליץ' (7, קרואטיה) 3:6, 2:6

במשחק הראשון שלו אי פעם כמדורג מספר אחת (הוא שיחק בגמר ברסי כשכבר הבטיח את המקום הראשון, אבל עדיין לא כמדורג מספר אחת), הצליח אנדי מארי להשיג ניצחון ראשון בשלב הבתים. אלוף ווימבלדון נזקק לשעה וחצי בלבד על מנת להשלים ניצחון מספר 12 בקריירה מול הקרואטי ב-15 מפגשים. מארי היה יציב מאוד, בעיקר מהקו האחורי, הזיז את צ'יליץ', שלא גילה את היכולת הטובה ביותר שלו ונשבר בסך הכול ארבע פעמים במהלך המשחק לעומת שבירה אחת שהשיג בעצמו. נגד המדורג מספר אחת בעולם זה ממש לא מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully