וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה בדרך לתביעת ענק של מיליונים

14.11.2016 / 17:25

בלעדי: איש העסקים דורון עוז טוען כי אברמוב הפר חוזה שנחתם מולו עוד בתקופת דמאיו, הנוגע לשילוט במתחם האימונים: "התנהלות ביריונית זו של העמותה המהווה הפרת חוזה בוטה ביותר". התביעה עשויה להגיע לסכום של מיליוני שקלים ולכלול את נכסי המועדון והכנסותיו

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. מגד גוזני
בבני יהודה סירבו להגיב. אברמוב/מגד גוזני

האם בני יהודה מסתכנת בתביעת ענק? סכסוך משפטי בנוגע לשילוט במתחם האימונים עלול לסכן את הקבוצה מבחינה כלכלית בעונה הנוכחית. ביום שבת האחרון, שלח איש העסקים, דורון עוז, מכתב התראה לבעלי הקבוצה, ברק אברמוב, ובו טען כי בני יהודה ואברמוב הפרו בבוטות הסכם שנחתם בעונה שעברה עם הבעלים לשעבר משה דמאיו. החוזה שנחתם בין השניים נוגע לשלט פרסום ענק הפונה לנתיבי איילון במתחם האימונים.

עוז, הידוע כאוהד מושבע של הקבוצה, סייע בעסקת העברת המועדון מדמאיו לאברמוב. בעונה שעברה הוא הסכים לרכוש את הזכויות על שלט הפרסום לשבע שנים בתמורה לכ-750 אלף שקלים אותם העביר לבני יהודה כשלטענתו הוא השקיע בעסקה למעלה ממיליון שקל. חשוב לציין כי עם העברת הקבוצה לאברמוב, הסכים האחרון לכך שכל התחייבויות של בני יהודה עוד לפני תקופתו, יכובדו, אך בשבועות האחרונים עוז ואברמוב הסתכסכו בשל מעברו של פדרו גלאבן להפועל אשקלון. עוז תמך בפומבי בהשארת גלאבן, דבר שלטענתו, לא ממש היה מקובל על הבעלים הטרי של הקבוצה.

עוד בנושא:

בני יהודה מפעילה לחץ על יוסי אבוקסיס: "עדיין רוצים מאוד שיגיע"
אבו זייד הפגוע לא רצה את סרט הקפטן, אברמוב מיואש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט המריבה במתחם האימונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני מספר ימים גילה עוז כי על שלט הפרסום שאותו רכש בעונה שעברה מתנוסס פרסום ענק לרשת המסעדות ג'פניקה שבבעלותו של אברמוב וזאת ללא ידיעתו או אישורו. חשוב לציין כי עוז מכר בעצמו את הזכויות על שלט הפרסום לחברת נור ואף תיקן את השלט שקרס בחורף האחרון בסכום של 208 אלף שקלים ללא קשר לחוזה. ההסכם שנחתם בין עוז לבין חברת נור קובע כי בכל יום שבו לא מתנוסס על השלט פרסום מטעם נור, הוא זה שאמור לפצות את החברה ב-25 אלף שקלים.

בסביבתו של עוז לא מאמינים כי אברמוב יענה לדרישותיו ויסיר את השלט של ג'פניקה, ולכן כבר בשבוע הבא הצדדים צפויים להיפגש בבית המשפט. המטרה של עוז היא שאברמוב יכבד את חוזהו, אך אם לא יעשה זאת, בתוך 30 יום ידרוש כי נכסי המועדון יעוקלו והכספים בקופת בני יהודה יעברו ישירות אליו. זאת במידה ובית המשפט יפסוק לטובתו כמובן. בכל מקרה, תביעה זו עלולה להגיע לסכום של מיליוני שקלים. "התנהלות ביריונית זו של העמותה או מי מטעמה מהווה הפרת חוזה יסודית ובוטה ביותר", כך תואר במכתב שנשלח לאברמוב.

בבני יהודה סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully