וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אבו זייד הפגוע לא רצה את סרט הקפטן, אברמוב מיואש

הקשר הפגוע מההתנהלות כלפיו זרק את הסרט לאחר שעזוז הוחלף וכך סרט הקפטן נותר על הדשא במשך דקות ארוכות. הבעלים אובד עצות בנוגע למצב המקצועי וגם השחקנים: "כל אחד דואג פה רק לעצמו"

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. מגד גוזני
על סף ייאוש. ברק אברמוב/מגד גוזני

הדיכאון בבני יהודה שובר שיאים אחרי עוד הפסד ליגה אתמול (שבת) 1:0 לעירוני קרית שמונה ונפילה מתחת לקו האדום. קשה למצוא אדם אחד אופטימי במועדון הכתום, אחרי היכולת הגרועה של הקבוצה במושבה. "כל מה שצעקו לנו מהיציע אתמול היה נכון", הודה אחד השחקנים. "יש פה בעיות חמורות בקבוצה שחייבים לטפל בהם".

אז למה הכוונה? נתחיל דווקא מראש המערכת, ברק אברמוב. אפשר להגיד על האיש הרבה דברים, אבל אין ספק שהוא הראשון שרוצה להצליח עם הקבוצה. עם זאת, אברמוב נראה אתמול מיואש מאוד מהמצב המקצועי. בשיחות שלו עם מקורביו אמר הבעלים שהוא על סף ייאוש ואובד עצות בנוגע לתיקון הבעיות המקצועיות בקבוצה. כרגע, אברמוב שוקל האם להביא מאמן חדש לקבוצה, אך עדיין לא החליט סופית אם זה רצונו. ייתכן וימתין עוד כחודש לראות האם יעקב אסייג מצליח לייצב את הקבוצה ולצבור עוד נקודות ואז יחליט סופית אם ללכת עם אסייג עד סוף העונה או להביא מאמן אחר למועדון, אליו יצטרפו גם כמה שחקנים חדשים.

בכל מקרה, במועדון יודעים כי הבעיה העיקרית נמצאת בחדר ההלבשה. היחסים בין הזרים לבין השחקנים הישראלים לא טובים ואתמול היו חילופי האשמות נוספים, במרכזם עמד שוב אנטוניו מרשיץ'. בקבוצה מאשימים אותו ואת הזרים האחרים, כאשר אתמול טענו: "הם עושים טובה שהם משחקים. אם ככה עדיף שישבו בחוץ".

חסן אבו זייד בני יהודה מול רומאריו פירס מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
הותיר את סרט הקפטן על הדשא. חסן אבו זייד/ניב אהרונסון

אחד הסיפורים שממחישים עד כמה גדולות הבעיות בבני יהודה, נוגע לסרט הקפטן. אתמול אחרי החילוף של איציק עזוז, העביר האחרון את הסרט לחסן אבו זייד, אבל זה העביר אותו - או יותר נכון, זרק אותו - לכיוון אחד השחקנים. סרט הקפטן שכב מספר דקות על הרצפה, כשאף אחד לא ממש רוצה לקחת אותו מאבו זייד. למקורביו סיפר הקשר כי הוא פגוע מההתנהלות כלפיו וכי לא רצה לענוד אותו.

כזכור, לפני כחודש אבו זייד היה אמור להפוך לקפטן החדש של הקבוצה במקום עזוז, אך בהנהלה חששו למנות אותו בגלל מוצאו. "זה מראה בדיוק כמה לאנשים אכפת פה", אמר אחד השחקנים. "לא משנה מה, תמיד הייתה נשמה לשחקנים ששיחקו בבני יהודה. עכשיו יש תחושה שכל אחד דואג לעצמו ומתעסק בעצמו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יעקב אסייג מאמן בני יהודה. מגד גוזני
הזרים ישלמו את המחיר אצלו? יעקב אסייג/מגד גוזני

ואם זה לא די, נראה שגם אסייג די מיואש. אתמול המאמן "הזמני" לא חסך ביקורת מהשחקנים. "מעליב לראות את הקבוצה ככה, במיוחד במחצית השנייה", אמר אסייג אחרי המשחק. "שיחקנו רע מאוד, התוצאה הייתה צריכה להיות יותר גבוהה. שיחקנו בושה. קבוצה כמו בני יהודה ומועדון כמו בני יהודה צריך שחקנים עם נשמה, לא ראינו את זה במגרש היום. נשב ונדבר עם ההנהלה. אני לא הבעיה פה, אם אני המאמן או לא המאמן. איך שנראינו היום זה מעליב מאוד".

נראה שאסייג מתכנן כרגע מהפך בהרכב וייתכן אפילו כי הזרים הם אלה שישלמו את המחיר תחילה. כמו כן, הביקורת לא נחסכה אמש מאף אחד ואסייג אמור להיפגש עם הבעלים ולהחליט כיצד להתמודד עם בעיית חוסר המחויבות שיש לשחקנים. בבני יהודה היו עוד כאלה שניסו לגונן על השחקנים אתמול: "זה מה שקורה אחרי תקופה קשה. גם שממש רוצים כבר לא הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully