וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: עירוני נהריה מארחת את דומז'לה הסלובנית

14.11.2016 / 14:49

אחרי הניצחון החשוב על מכבי ראשון לציון, תנסה הקבוצה של אריק אלפסי לרשום ניצחון ראשון במפעל האירופי נגד אלופת סלובניה (19:30, 5+ לייב) אחרי פתיחת עונה של ארבעה הפסדים רצופים

שחקן עירוני נהריה ניב ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
נהריה תשיג ניצחון בכורה? ניב ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (שלישי) כשתארח בביתה את הליוס דומז'לה הסלובנית (19:30, שידור ישיר ב-5+ לייב) במחזור החמישי של שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. נהריה מגיעה למשחק אחרי ארבעה הפסדים בארבעת מחזורי הפתיחה של המפעל, כשבבית נוצחו הסגולים על ידי בנביט ואריס סלוניקי, ובחוץ נראו טוב יותר אך הפסידו לנימבורק ומונאקו בשבוע שעבר. דומז'לה מנגד רשמה ניצחון בכורה בשבוע שעבר כשגברה על באקן ברס בדנית, ולפני כן הפסידה שלושה משחקים - בבית לאריס סלוניקי ופרנקפורט ובחוץ למונאקו.

אחרי תקופה קשה מאוד, נראה כי הדברים מתחילים להסתדר עבור אריק אלפסי והשחקנים שלו. למשחק במונאקו הם יצאו אחרי שתי תבוסות קשות לאריס סלוניקי ומכבי חיפה, והצליחו להחזיק מעמד במשך יותר משלושה רבעים כשהיריבה שממול מוליכה את הליגה הצרפתית. ביום שבת עצרה הקבוצה את רצף ההפסדים שלה עם ניצחון ביתי יפה על מכבי ראשון לציון, שהושג בזכות הרבה מאוד הקרבה ויכולת הגנתית, ובמועדון רוצים לחבר ניצחון שני ברציפות ויודעים שהיריבה הסלובנית היא בהחלט קבוצה שניתן לנצח אותה. מי שנחשב למפתח הוא יינסי גייטס שעלה מהספסל נגד ראשון לציון ורשם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים. הפסד נוסף של נהריה, יפגע בצורה קשה מאוד בסיכויי הקבוצה להעפיל לשלב השני.

דומז'לה, שזכתה בקיץ שעבר בפעם השנייה בתולדתיה באליפות סלובניה, מוליכה את הטבלה המקומית עם חמישה ניצחונות והפסד אחד, וכמו נהריה היא מתקשה בזירה האירופית. את הקבוצה מאמן הקרואטי יאסקה ווליץ', שהדריך בעבר את צדביטה זאגרב ושירוקי, והוביל את נבחרת הנוער של קרואטיה לזכייה באליפות אירופה ב-2012. דומז'לה משחקת כדורסל איטי, וספגה במפעל עד כה 60.2 נקודות למשחק. הקלע המוביל של הקבוצה הוא הצ'כי תומאש קיצ'לינק, לצד הפורוורד המוכשר דג'ורג'ה לליץ'. האמריקאים ברנדין קרי, רמקון קורי וקייסי קייל משלימים את הסגל, כמו גם שחקן הפנים הבוסני-סלובני סימו אטנקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully