וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו ניצחה 76:88 את באסקוניה ויטוריה

הקבוצה של יסמין רפשה עם ניצחון שני רצוף בזכות ריצת 8:26 במחצית הראשונה. אנדולו אפס ניצחה 99:104 את קאזאן, תומא הרטל כיכב עם 24 נקודות. הכוכב האדום גברה 78:79 על באמברג

תומא הרטל אנדולו אפס מול אוניקס קאזאן. GettyImages
משחק התקפי מצוין. הרטל/GettyImages

המחזור השביעי ביורוליג יצא לדרך היום (שלישי) עם 99:104 של אנדולו אפס על אוניקס קאזאן, הכוכב האדום גברה 78:79 על באמברג. מילאנו ניצחה 76:88 את באסקוניה ויטוריה.
אנדולו אפס - אוניקס קאזאן 99:104

משחק התקפי פרוע בטורקיה הסתיים עם ניצחון שלישי העונה של הטורקים, שקטעו עבור האורחים רצף של שני ניצחונות. קאזאן, שתארח את מכבי תל אביב בחמישי, פתחה טוב וקלעה 53 נקודות במחצית הראשונה, אבל לא עמדה בקצב בהמשך ורבע שלישי של 20:32 העביר את השליטה לאנדולו. תומא הרטל הוביל את אנדולו עם 24 ו-8 אסיסטים, דשון תומאס הוסיף 20. קית' לנגפורד צלף 25 בקאזאן ומסר 9 אסיסטים וארטיום פרחוסקי סיים עם 20 ו-10 ריבאונדים.

באמברג - הכוכב האדום בלגרד 79:78

המארחת היא אולי הקבוצה העקשנית ביותר ביורוליג, וכראייה לכך אף משחק שלה לא הסתיים בלמעלה מארבע נקודות הפרש לאחד מהצדדים, אך היא מתקשה לתרגם זאת לניצחונות. גם הפעם הגרמנים נגררו למשחק צמוד ובפעם החמישית העונה ירדו מנוצחים מהפרקט. הפתיחה הייתה צמודה אך ברבע השני האורחת, קבוצת ההתקפה החלשה ביורוליג, ניצחה 15:27. באמברג כמובן לא התייאשה, חזרה מההפסקה עם רבע של 20:32 ומחקה את ההפרש כולו. ברבע האחרון היתרון החליף ידיים מספר פעמים עד ששתי נקודות של צ'רלס ג'נקינס העניקו את הניצחון לכוכב האדום, שעלתה למאזן 3:4. מילקו בייליצה הוביל אותה עם 18 נקודות, מרקו סימונוביץ' הוסיף 17. משחק אדיר של ניקולו מלי מן העבר השני עם 16 נקודות (כולל 4 שלשות) ו-10 ריבאונדים, לא הספיק.

שחקן הכוכב האדום סטפן יוביץ', שחקן באמברג דניאל תיס. GettyImages
תמיד צמוד. תיס מנסה לעצור את יוביץ'/GettyImages

מילאנו - באסקוניה ויטוריה 76:88

דווקא אחרי תצוגת השיא ו-34 הפרש על פנרבחצ'ה במחזור הקודם, הבאסקים הפסידו לראשונה אחרי שני ניצחונות רצופים. ריצת 8:26 של המארחת משלוש דקות לסיום הרבע הראשון עד חמש דקות מפתיחת השני סגרה פחות או יותר את המשחק, והאורחת לא הצליחה להוריד את ההפרש מתחת לעשר נקודות עד לסיום. כעת שתי הקבוצות במאזן 3:4, והמאזן ההיסטורי במפגשים בין השתיים עומד על 5:6 לבאסקוניה. שיין לארקין הוביל את המפסידה עם 19 נקודות, ראקים סנדרס המשיך את הכושר המצוין שלו מן העבר השני עם 19, ריקי היקמן הוסיף 13. מילאנו עם ניצחון שני ברצף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מילאנו ריקי היקמן. אתר יצרן
רבע אחרון לפרוטוקול. היקמן/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully