וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מאיפה הגיעה החגורה לקונור מקגרגור בסיום הקרב?

שחקן ה-NFL לשעבר ג'ריד הרצה בתיכון כאשר פורנו קפץ על המסך, שחקנית ארגנטינאית חבטה ביריבתה. הפדיחה ב-UFC 205 נחשפת, אלכס רודריגז נתפס בשקר, בטשואיי לא נשאר חייב והלקח שלמד כריסטיאנו רונאלדו בצעירותו

אתר רשמי

18:52: נחשף: הסיפור האמיתי מאחורי הפדיחה הגדולה ב-UFC 205

קונור מקגרגור הדהים את עולם אומנויות הלחימה, כשרשם היסטוריה ב-UFC 205. הלוחם האירי, המחזיק בתואר אלוף העולם במשקל נוצה, ניצח את אלוף העולם במשקל קל, אדי אלבארז, והפך לראשון המחזיק שתי חגורות משני משקלים שונים. אלא שבסיום הקרב, כשהגיע הרגע להעניק לקונור את החגורה החדשה שלו, היא לא נמצאה בהישג יד. "איפה לעזאזל החגורה שלי?", שאל האירי. "חתיכת קמצנים מזדיינים, תביאו לי אותה", הוא המשיך לזעוק למיקרופון. כעבור מספר דקות נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, חזר עם חגורה אותה הוא ענד למנצח סביב המותניים.

אלא שכעת מתפרסם הסיפור מאחורי המקרה. ווייט כנראה נלחץ מהבקשה של מקגרגור והחליט לחזור עם חגורה בכל מחיר. את החגורה של אלבארז הוא לא מצא, אז הוא שאל חגורה אחרת מאלוף אחר - את זו של אלוף העולם במשקל מעורב טיירון וודלי.

קונור מקגרגור. AP
בסוף הכול הסתדר. קונור והחגורות/AP

13:30: המחווה המרגשת של לואיס סוארס לילד חולה בתסמונת נדירה

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

11:24: הלקח שלמד כריסטיאנו רונאלדו הצעיר

פיל באב, בלם העבר של ליברפול ונבחרת אירלנד, העביר שנתיים לקראת סוף הקריירה שלו בספורטינג ליסבון, שם התאמן לצידו של כוכב ריאל מדריד. בראיון שהעניק לאחרונה באנגליה סיפר כי אחרי שבמפגש הראשון ביניהם רונאלדו עבר אותו בקלות ובאב הוקנט על ידי החברים לקבוצה, הבלם החליט ללמד את הפורטוגלי לקח. "בפעם הבאה שהוא התקרב אלי וניסה לעבור אותי, הפלתי אותו לרצפה ואמרתי לו 'לא יקרה שוב'. הוא היה בשוק וכולם השתתקו. מיותר לציין שהוא מעולם לא ניסה לעשות זאת שוב".

11:16: האוהדים המתחכמים

אוהדי מייסטון האנגלית התבקשו להזיז את דגלי הקבוצה המסתירים את שלטי הספונסר. הם הסכימו לבקשה אך אז עשו את זה:

10:49: 50 שנה לקרב בין מוחמד עלי לקליבלנד וויליאמס

ב-14 לנובמבר 1966 נפגשו שני המתאגרפים לקרב בו הציג עלי את היכולת הטובה בקריירה שלו על פי מומחים רבים. בקרה הזה עלי הציג לראושנה את המהלך המפורסם שלו "השאפל".

10:21: אלכס רודריגז נתפס בשקר

שחקן הבייסבול פרסם תמונה של אדם המנסה להכניס קורת עץ ענקית למכוניתו, בהחלט תמונה מצחיקה. הבעיה התעוררה כאשר התברר כי איי-רוד לקח קרדיט על תמונה שהפכה לויראלית באינטרנט כבר יומיים לפני כן. רודריגז התנצל ושינה את הניסוח בציוצו ל"תמונה שצולמה".

09:59: בטשואיי לא נשאר חייב

חלוץ צ'לסי ובלגיה מישי בטשואיי לא זוכה להרבה דקות של כדורגל העונה, ואף נותר על הספסל בניצחון בלגיה 1:8 על אסטוניה במוקדמות המונדיאל. גולשים רבים מקניטים אותו ברשתות החברתיות, אך הבלגי לוקח הכול בהומור, הנה מספר דוגמאות.

09:42: המבוכה הגדולה של שחקן ה-NFL לשעבר

הסיוט הגדול של כל מי שמרצה בפני ילדים קר לג'ריד היין, ששיחק בעבר ב-NFL וכיום משחק ראגבי באוסטרליה. היין הרצה בתיכון במדינה על בטיחות ברשת כאשר לפתע המצגת שלו הופרעה על ידי אתרי פורנו שקפצו על המסך. לא נעים.

09:15: אלימות בכדורגל נשים

במהלך משחק בליגה השנייה של מחוז קורדובה בארגנטינה, אחת השחקניות בעטה בברוטליות בשחקנית יריבה, וכשהיא קמה הפילה אותה שוב עם אגרוף. כמובן שהיא הורחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully