וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "מודה למצרים על קבלת הפנים החמה, הסיפור עוד לא גמור מבחינתנו"

גאנה התרחקה מהמונדיאל אחרי ההפסד במצרים, אך מאמנה שומר על אופטימיות: "נותרו עוד ארבעה משחקים עד לסיום הקמפיין. האווירה ביציעים לא השפיעה". בגאנה מבקרים: "הפסדנו בגלל ניהול המשחק הכושל של הצוות המקצועי"

רויטרס

שני הפסדים, שלוש תוצאות תיקו ושני שערי חובה - זה המאזן של אברהם גרנט בנבחרת גאנה בחמשת המשחקים האחרונים של הנבחרת, שהפסידה הערב (ראשון) לנבחרת מצרים 1:0 במוקדמות המונדיאל באפריקה, והתרחקה מהטורניר שייערך ב-2018 ברוסיה.

הכוכבים השחורים אכזבו במשחק הפתיחה בקמפיין עם 0:0 ביתי מול אוגנדה, וידעו שהם חייבים לחזור עם נקודות מאלכסנדריה אם הם רוצים לשמור על סיכוי להעפיל למשחקי הגביע העולמי (רק נבחרת אחת מכל בית עולה), אך לא יכלו לפרעונים ששמרו על מאזן מושלם אחרי שני משחקים.

"עדיין לא איבדנו סיכוי להעפיל למונדיאל", אמר גרנט בסיום. "נותרו לנו עוד ארבעה משחקים עד לסיום הקמפיין, ואנו נילחם על הכרטיס היחיד לגביע העולמי. בכל מקרה, אני שבע רצון מהיכולת של השחקנים שלי. הם השקיעו המון מאמץ".

גרנט הוסיף: "האווירה ביציעים לא השפיעה עלינו. הקהל נתן הצגה, הוא היה נהדר, אבל אנחנו היינו מרוכזים במשימה שלנו. היינו עדיפים מהנבחרת המצרית עד לפנדל. אני מודה למצרים על האירוח הלבבי, הכול היה בסדר גמור.

בגאנה, כמובן, לא אהבו את ההפסד של נבחרתם, ושחקן העבר, פליקס אבואגי, לא חסך בביקורת מהמאמן: "הפסדנו אך ורק בגלל ניהול המשחק של הצוות המקצועי. אני חושב שיהיה לנו קשה מאוד להתאושש מההפסד הזה, שיחקנו רע מאוד. השחקנים לא נלחמו ונראו עצלנים".

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. רויטרס
לא מרים דגל לבן. גרנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully