וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: המילטון ניצח במרוץ משוגע בברזיל, ההכרעה עברה לאבו דאבי

רוזברג יכול היה להבטיח תואר היסטורי, אבל האלוף המכהן זינק ראשון ושמר על המקום כדי לקבוע מרוץ נעילה דרמטי באבו דאבי. מאסה נפרד בהתרגשות מהקהל הביתי, תאונה מסוכנת לרייקונן

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
לא מוותר כל כך מהר. לואיס המילטון/רויטרס

עונת 2016 בסבב הפורמולה 1 תוכרע רק במרוץ הנעילה באבו דאבי, כך נקבע הערב (ראשון) לאחר דרמה בגרנד פרי הברזילאי בסאו פאולו, בסיומה לואיס המילטון חצה ראשון את קו הסיום וצימק את הפער מניקו רוזברג, עמיתו לקבוצת מרצדס ומוליך דירוג הנהגים, ל-12 נקודות בלבד.

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1 (משמאל) עם ניקו רוזברג. רויטרס
הקאמבק הגדול יושלם באבו דאבי? לואיס המילטון עם ניקו רוזברג/רויטרס

כעת לרוזברג שסיים שני יש 367 נקודות ולהמילטון, אלוף העולם המכהן, יש 355 נקודות, כך שניצחון של הבריטי גם במרוץ האחרון יאפשר לו להשלים מהפך נדיר ולזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות. למוביל הגרמני, אגב, יספיק גם מקום שלישי במרוץ המכריע בעוד שבועיים כדי לחגוג אליפות ראשונה, גם אם המילטון שוב ינצח.

היה זה ניצחון שלישי רצוף של המילטון, שמקזז את הפער בהדרגה בתקופה האחרונה, וראשון שלו בברזיל. כעת לשני היריבים הגדולים שמייצגים את אותה קבוצה, יש תשעה ניצחונות העונה. מקס פרסטאפן בן ה-18, שחווה עונת בכורה פנטסטית בקבוצת רד בול, השלים את השלישייה על הפודיום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פליפה מאסה נהג קבוצת וויליאמס, פורמולה 1, נפרד. רויטרס
פרידה מרגשת. פליפה מאסה עם המשפחה/רויטרס

המרוץ המותח נערך תחת גשם שוטף ועל מסלול רטוב מאוד, מה שגרם לכמה וכמה תאונות, הפסקה של יותר משעה ולא פחות מחמש כניסות של רכבי הבטיחות. המילטון התלונן פעמיים כאשר דגל אדום הונף בהקפה ה-21 ובהקפה ה-27 וטען כי התנאים נורמליים לחלוטין. גם הקהל הגיב בבוז צורם בכל הפסקה. קימי רייקונן הסתחרר לגמרי עם מכונית הפרארי שלו, אך יצא ללא פגע והיה אחד משישה נהגים שנאלצו לפרוש במהלך המרוץ.

ערב מרגש היה לפליפה מאסה, שיפרוש בסיום העונה ולצערו לא זכה גם הוא לסיים את המרוץ הביתי האחרון בקריירה. למרות זאת, הנהג הברזילאי הוותיק של קבוצת וויליאמס זכה לסטנדינג אוביישן מהקהל סביב המסלול וגם מאנשי הצוותים של הקבוצות השונות, בעיקר של פרארי בה כיכב. הוא לא הסתיר את התרגשותו ובכה כשערך את הקפת הפרידה עם בני משפחתו.

פליפה מאסה נהג קבוצת וויליאמס, פורמולה 1. רויטרס
והיו גם דמעות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully