וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: ישראל גברה 2:3 על לוקסמבורג במוקדמות יורו 2017

הנבחרת סיימה במקום השלישי בבית וזכתה בניקוד להמשך הדרך. אמו של מישה זילברמן, סווטלנה, תרמה לניצחון כאשר ניצחה עם בנה במשחק הזוגות מעורבים. שאינסקי וצ'יסלוב ניצחו במשחק המכריע וחתמו את התוצאה

נבחרת ישראל בבדמינטון. צילום: ההתאחדות לבדמינטון בישראל, מערכת וואלה! NEWS
נבחרת ישראל בבדמינטון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: ההתאחדות לבדמינטון בישראל

נבחרת ישראל בבדמינטון גברה 2:3 על לוקסמבורג במסגרת מוקדמות יורו 2017. הנבחרת סיימה במקום השלישי את בית 1 ודחקה את המפסידה למקום האחרון בבית. צרפת, סגנית אלופת אירופה, גברה במשחק האחרון על המארחת צ'כיה, זכתה בראשות הבית ותהיה באליפות אירופה בפברואר בפולין. במצב של 2:2 בהתמודדות, אריאל שאינסקי ודניאל צ'יסלוב ניצחו במשחק הזוגות המכריע וחתמו את התוצאה.

מישה זילברמן סיים את את הטורניר עם מאזן מושלם לאחר שניצח במשחק הגברים וגם במשחק הזוגות המעורבים יחד עם אמו, סווטלנה זילברמן, מאמנת הנבחרת שזכתה במדליית ארד באליפות אירופה בשנות השמונים במדי ברית המועצות. אתמול (שבת) ושלשום מישה גבר על יריביו מצרפת ומצ'כיה, אך הנבחרת הפסידה 4:1 בכל התמודדות.

זילברמן אמר בסיום: "זו היתה תחרות טובה לנבחרת וגם תחרות טובה בשבילי באופן אישי, מכיוון שניצחתי את כל המשחקים בשתי מערכות. מדובר בהישג מכובד כשמשחקים מול צרפת. הניצחון של הנבחרת על לוקסמבורג מראה על התמדה ושזו לא הבלחה חד פעמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully