וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני מכבי תל אביב: פנרבחצ'ה הביסה את גלאטסראיי 74:92

ז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו התאוששו מההשפלה מול באסקוניה בדרך למאזן 1:5 בליגה הטורקית. יאן וסלי בלט עם 22 ו-10 ריב', דאטומה הוסיף 15. ספרד: ריאל מדריד הביסה את טנריפה 59:86

שחקן פנרבחצ'ה בובי דיקסון. GettyImages
מוכן לצהובים מתל אביב. דיקסון/GettyImages

יומיים לאחר שהושפלה מול באסקוניה במסגרת היורוליג ויומיים לפני המפגש עם מכבי תל אביב, התאוששה הערב (ראשון) פנרבחצ'ה והביסה 74:92 את גלאטסראיי במסגרת המחזור השישי בליגה הטורקית, בה שיפרה את מאזנה ל-1:5. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' חזרה לעצמה, בעיקר בזכות רבע שלישי מוחץ בו פתחה יתרון דו-ספרתי שהספיק לה עד הסיום.

יאן וסלי היה מעל כולם עם 22 נקודות (9 מ-11 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, לואיג'י דאטומה הוסיף 15 וקוסטס סלוקאס ובובי דיקסון תרמו 12 כל אחד. סינאן גולר קלע 14 למפסידה.

* המחזור השמיני בליגה הספרדית נפתח היום והביא איתו מפגש מסקרן בין ריאל מדריד וסגנית המוליכה ערב המחזור, טנריפה, שהגיעה להתמודדות במאזן 1:6. פערי הרמות היו ברורים והבלאנקוס הביסו את הפתעת העונה 59:86, לא מעט בזכות ילד הפלא לוקה דונצ'יץ', ששיחק יותר מכל חבריו (31 דקות) והשיב עם 13 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. גוסטבו איון וג'ייסי קארול הוסיפו 14 כל אחד.

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יהלום. דונצ'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully