וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מחכים לתשובה מריאן בואטרייט, קורי פישר מועמד

13.11.2016 / 11:49

בעיר היין מאוכזבים מהיכולת בהפסד לעירוני נהריה, ועושים מאמצים כדי לצרף את אלוף המכללות מקונטיקט, ששוחרר מהליגה הסינית. גם קורי פישר ודרל מיטשל מועמדים להצטרף לאלופה

אתר רשמי

מכבי ראשון לציון הפסידה אמש (שבת) 76:72 לעירוני נהריה בעין שרה והידרדרה למאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. אלופת המדינה רשמה את הפסדה הרביעי בחמישה משחקים, כשהניצחון היחיד שהגיע בתקופה האחרונה היה על גלבוע/גליל החסרה, וגם זה בקושי בשניות הסיום. מלבד ג'אבון מקריי שקלע 24 נקודות והוריד 14 ריבאונדים. ופטריק ריצ'רד שהוסיף 16 משלו, רשמו כל שחקני הקבוצה יום חלש מאוד, ותרמו רק 25 נקודות מדד.

קורי פישר שחקן וילאנובה. AP
פישר/AP

הכתומים הופיעו למשחק עם שלושה זרים בלבד אחרי שאנתוני היליארד שוחרר ביום שישי לאחר שלא הרשים. היליארד הוא הזר השני שמשוחרר העונה מעיר היין, אחרי ג'ו ג'קסון, ובמועדון עדיין לא צירפו רכז זר, כשמיום עזיבתו של ג'קסון עלו על הפרק לא מעט שמות שלבסוף לא נחתו בבית מכבי. במועדון עושים מאמצים כדי לצרף שחקן עוד השבוע לקראת המשחק נגד הפועל חולון בשבת בבית, כשככל הנראה יופיעו בסגל דומה גם למשחק הביתי נגד סראטוב ביום שלישי. מי שנעדר כבר כשבועיים מפעילות הוא נמרוד לוי שחולה בדלקת ריאות ולא מתאושש.

בראשון לציון מאוד היו רוצים לצרף את הגארד האמריקאי ריאן בואטרייט ששוחרר שלשום מגואנגז'ו, האחרונה בליגה הסינית, אך כרגע בין הצדדים יש פערים כספיים ובקבוצה מחכים לראות האם השחקן יסכים לרדת בדרישות ולחתום. בואטרייט (23, 1.82) זכה באליפות המכללות בשנת 2014 במדי קונטיקט, ואת העונה שעברה פתח בליגת הפיתוח ובמהלכה הצטרף לאורלנדינה מהליגה הראשונה באיטליה כשהוא רושם 19.2 נקודות, 4 ריבאונדים ו--2.5 אסיסטים ב-11 משחקים. ההערכות הן שאם לראשון לציון יש סיכוי לצרף את בואטרייט הוא רק בתקופה הקרובה, לפני שקבוצות גדולות יותר באירופה יפעלו כדי לצרפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרל מיטשל שחקן LSU. AP
מיטשל/AP

אם בסופו של דבר עסקת צירופו של בואטרייט לא תצא לפועל עשויים בראשון לציון לצרף את אחד מבין הרכזים קורי פישר או דרל מיטשל. פישר (28, 1.85), בוגר אוניברסיטת וילנובה, שיחק בעברו ברוסיה, חובנטוד בדאלונה וציבונה זאגרב וכעת שייך לריטאס וילנה, אך פרסומים בימים האחרונים מלמדים כי לא מסתדר עם המאמן תומאס פצ'צ'אס, ששיחק בעברו בראשון לציון.

מיטשל (32, 1.83) שיחק בעברו בגלאטסראיי, ובשנתיים האחרונות שיחק במונאקו והעלה את הקבוצה כשחקן מוביל מהליגה השנייה לליגה הראשונה. אשתקד רשם בקבוצה הצרפתית, שסיימה את העונה במקום הראשון בטבלה, עם 4.2 נקודות ו-3.6 אסיסטים ב-16 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully