וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UFC: קונור מקרגור שוב עשה היסטוריה בערב שובר שיאים

המתאבק האירי הוכתר כאלוף העולם במשקל קל אחרי שגבר בנוקאאוט על אדי אלברז, והפך לראשון אי פעם שמחזיק בשתי חגורות: "רוצה להתנצל בפני... אף אחד". כמו כן: שיא הכנסות במכירת כרטיסים במדיסון סקוור גארדן

קונור מקגרגור שוב עומד במילה שלו: המתאבק האירי פירק הבוקר (ראשון) את אדי אלברז, שלח לעברו מהלומות שמאליות, הכניע את יריבו בנוקאאוט, וכפי שהצהיר והבטיח לפני הקרב - עשה היסטוריה. מקגרגור, אלוף העולם של ה-UFC במשקל נוצה, מוכתר כעת גם כאלוף העולם במשקל קל, והוא הראשון בהיסטוריה של ה-UFC שמחזיק בשתי חגורות בו זמנית. אלוף.

קונור מקגרגור. GettyImages
קונור מקגרגור/GettyImages
קונור מקגרגור מול אדי אלברז. AP
קונור מקגרגור מול אדי אלברז/AP

כבר בסיבוב הראשון מקגרגור, האירי האנרגטי, הוריד לקרקע את אלברז שלוש פעמים, והותיר את האלוף היוצא המום וחבוט בשך כל חמש הדקות. אלברז ניסה לגרור את הקרב למזרן, אבל ללא הצלחה, ובסופו של דבר בסיבוב השני נכנע לאירי, כשהקהל במדיסון סקוור גארדן מעודד ברובו את המנצח ומתמוגג מההישג של הספורטאי הכרזימתי.

"אדי הוא לוחם, אבל הוא לא אמור להיות כאן איתי", אמר מקרגור בסיום, "אתה צריך שיהיו לך את הגודל והאורך, אתה צריך שתהיה לך עוצמה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להתנצל בפני ... אף אחד".

אלברז בן ה-32 זכה בתואר אחרי שגבר על רפאל דוס אניוס בחודש יולי, בעוד מקרגור זכה בתואר שלו אחרי ניצחון על נייט דיאז, לפני שהחליט להסתער על החגורה השנייה.

UFC 205 נחל הצלחה גדולה, בפעם הראשונה שהארגון מתארח בניו יורק, מאז שהיאבקות חופשית הפכה חוקית בעיר. האירוע מילא את מדיסון סקוור גארדן ב-20,427 צופים, בערב ששבר שיא הכנסות ממכירת כרטיסים - 17.7 מיליון דולר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קונור מקגרגור מול אדי אלברז. AP
קונור מקגרגור מול אדי אלברז/AP
קונור מקגרגור מול אדי אלברז. AP
קונור מקגרגור מול אדי אלברז/AP
קונור מקגרגור. AP
קונור מקגרגור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully